Snee van 2cm in de band, maar een klein stukje er volledig door. Dynaplug had het erger gemaakt, denk ik.
Trieste reactiescottwilko schreef: ↑02 jun 2020 18:08 Moet je in deze corona tijd ook maar niet met een groep gaan fietsen. #trainsolo
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Snee van 2cm in de band, maar een klein stukje er volledig door. Dynaplug had het erger gemaakt, denk ik.
Trieste reactiescottwilko schreef: ↑02 jun 2020 18:08 Moet je in deze corona tijd ook maar niet met een groep gaan fietsen. #trainsolo
Een snee van 2 cm in een tubelessband is niet (meer) te repareren. In ieder geval had een tube of een gewone clincherband binnen die wielergroep het ook begeven en had er moeten worden gestopt voor een banden reparatie o.i.d.!
Schwalbe weer aan de lijnPhilippos schreef: ↑06 mei 2020 16:16Reactie van Schwalbe gehad. Ze willen dat ik de banden opstuur zodat ze ze kunnen bekijken. Ik wacht eerst de reactie van Mantel af, waar ik deze gekocht heb.Orlok schreef: ↑02 mei 2020 16:25 Ik zou Schwalbe (service@schwalbe.nl) daar eens over benaderen, ben benieuwd wat zij er over zeggen.
TBC
Ik heb dus nergens sealant aangetroffen.
Ga ik, na het bijvullen doen!wasbeer2006 schreef: ↑03 jun 2020 11:21 Inderdaad en als je een lek dicht, lek onderaan, dan komt de vloeistof er iets uit (dat is nomaal).
Niet meteen op 6bar als je thuis bent.
Dan het lek bovenaan zetten dat de kristallen kunnen drogen en dan de druk opvoeren naar gewenst soms springt het gat nog even open, dan weer onderaan zetten tot het dicht is.