Raad de G.E.
-
- Forum-lid
Bedankt!
Hierbij mijn eerste inzending. Tipje van de sluier, we blijven in de tour tinten.
Succes
Hierbij mijn eerste inzending. Tipje van de sluier, we blijven in de tour tinten.
Succes
-
- Forum-lid
Volgende keer wél gewoon het noorden boven hè
Aansluiting van de N57 en de N652 bij Scharendijke, Zeeland
Aansluiting van de N57 en de N652 bij Scharendijke, Zeeland
-
- Forum-lid
Hi...
Dat was al snel, we wachten op de volgende
Dat was al snel, we wachten op de volgende
-
- Forum-lid
Voor wie het noorden kwijt was....:
- robbebopper
- Forum-lid HC
Edwards Air Force Base
(AFB) (IATA: EDW, ICAO: KEDW, FAA LID: EDW) is a United States Air Force installation in southern California, located approximately 22 miles (35 km) northeast of Lancaster and east of Rosamond. It often referred to as Edwards, California or just Edwards.
(AFB) (IATA: EDW, ICAO: KEDW, FAA LID: EDW) is a United States Air Force installation in southern California, located approximately 22 miles (35 km) northeast of Lancaster and east of Rosamond. It often referred to as Edwards, California or just Edwards.
-
- Forum-lid
Helemaal juist Robbebopper!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Voor wie goed kijkt: Mijn eerste zelfgemaakte graancirkel!
Kinderachtig, dat klopt. Maar ik heb wel lol gehad.
Maar waar is het?
Maar waar is het?
Je bedoeld de graan cirkel?robbebopper schreef:Voor wie goed kijkt: Mijn eerste zelfgemaakte graancirkel!
Maar waar is het?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, of voor mijn part het landelijke gebied op de hele foto.
Graancirlkel ligt aan rechterzijde tegen de rand van het licht gekleurde stuk grasveld, zo'n 35% gemeten van onderaf.
Ik zie ook nog op 30% vanaf bovenzijde op hetzelfde stuk grasland een e van Cervelo
Ik zie ook nog op 30% vanaf bovenzijde op hetzelfde stuk grasland een e van Cervelo
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
En het stukje land met de graancirkel ligt ten westen van de Lancasterdijk, aan de noordoost kant van Texel. Rechts is nog een stukje van de schorren te zien.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Goed!
Ik heb deze cirkel gemaakt tijdens een vakantie op Texel. Een wat klungelig exemplaar, maar wel mijn enige die is vastgelegd op google earth. Staat er inmiddels al jaren op.
Ik heb deze cirkel gemaakt tijdens een vakantie op Texel. Een wat klungelig exemplaar, maar wel mijn enige die is vastgelegd op google earth. Staat er inmiddels al jaren op.