De grote wielren quiz!
-
- Forum-lid
Alessandro Ballan. Wereldkampioen voor landgenoot Cunego.
Net als
Binda voor Girardengo, Guerra en Bertoni (3 x dus)
Speicher voor Magne
Van Steenbergen voor Van Looy
Beheyt voor Van Looy
Basso voor Bitossi
Dhaenens voor De Wolf
Astarloa voor Indurain
Net als
Binda voor Girardengo, Guerra en Bertoni (3 x dus)
Speicher voor Magne
Van Steenbergen voor Van Looy
Beheyt voor Van Looy
Basso voor Bitossi
Dhaenens voor De Wolf
Astarloa voor Indurain
Ha, ha, helemaal goed ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Bij het zoeken van de oplossing op jouw vraag viel me dit op !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Bij het zoeken van de oplossing op jouw vraag viel me dit op !
Is Botecchia weer ervaringen aan het opdoen die hij daarna met ons deelt?
-
- Forum-lid
Ik was nogal druk dus dit was me even ontschoten. Maar jullie hadden gerust een nieuwe vraag mogen starten hoor. Even een snelle en makkelijke dan maar. Dan kan dit topic weer verder.
Wat is de overeenkomst tussen Jan Raas, Hennie Kuiper en Arie den Hartog?
Wat is de overeenkomst tussen Jan Raas, Hennie Kuiper en Arie den Hartog?
[quote="Bottecchia"]Ik was nogal druk dus dit was me even ontschoten. Maar jullie hadden gerust een nieuwe vraag mogen starten hoor. Even een snelle en makkelijke dan maar. Dan kan dit topic weer verder.
Wat is de overeenkomst tussen Jan Raas, Hennie Kuiper en Arie den Hartog?[/quote]
Het antwoord moet ik nog eens rijden:D
Wat is de overeenkomst tussen Jan Raas, Hennie Kuiper en Arie den Hartog?[/quote]
Het antwoord moet ik nog eens rijden:D
-
- Forum-lid
Dat zou zeker geen verkeerd besluit zijn! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Klopt. Er zijn slechts drie Nederlanders die deze fraaie klassieker ooit hebben gewonnen. Je mag een nieuwe vraag verzinnen!
Om de gang er een beetje in te houden: wat hebben Guiseppe Guerini en Laurent Jalabert gemeen?
Geheel terzijde: Jalabert is denk ik een onderschat renner geweest; wint meermaals zowel bolletjestrui als groene trui in Ronde van Frankrijk, het eindklassement in Ronde van Spanje en wordt wereldkampioen tijdrijden.
Geheel terzijde: Jalabert is denk ik een onderschat renner geweest; wint meermaals zowel bolletjestrui als groene trui in Ronde van Frankrijk, het eindklassement in Ronde van Spanje en wordt wereldkampioen tijdrijden.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Beiden ten val gebracht door omstanders.
[quote="Da climber"]Om de gang er een beetje in te houden: wat hebben Guiseppe Guerini en Laurent Jalabert gemeen?
Geheel terzijde: Jalabert is denk ik een onderschat renner geweest; wint meermaals zowel bolletjestrui als groene trui in Ronde van Frankrijk, het eindklassement in Ronde van Spanje en wordt wereldkampioen tijdrijden.[/quote]
Ik ben dat volledig met je eens,
echt een onderschatte grootheid
Geheel terzijde: Jalabert is denk ik een onderschat renner geweest; wint meermaals zowel bolletjestrui als groene trui in Ronde van Frankrijk, het eindklassement in Ronde van Spanje en wordt wereldkampioen tijdrijden.[/quote]
Ik ben dat volledig met je eens,
echt een onderschatte grootheid