Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 11 nov 2011 16:45

@ebuddelm http://www.google.nl/search?q=amaro+supermotard" onclick="window.open(this.href);return false;

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 nov 2011 17:04

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
ebuddelm
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 apr 2009 23:49

Gebruikersavatar ebuddelm 11 nov 2011 17:29

knutmo schreef:@ebuddelm http://www.google.nl/search?q=amaro+supermotard" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank.
Hun website is momenteel een beetje leeg, wat ik van het spaans begrijp is dat ze ergens anders opnieuw starten, waar is me niet duidelijk. Later op mijn gemak eens verder zoeken. Wel een link naar fietskleding met een twist. Ook de moeite waard. Voor mij een verassing, voor anderen misschien al heel bekend.
VanNicholas Chinook, Centaur, Chorus, Record, Marchisio. Elke dag genieten! Inmiddels ook Vittorio, Sram XX, Rival, Avid BB7, Son, White Industries, DT Swiss. Elke vakantie genieten!

Gebruikersavatar
VNTBerggeit2011
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 jun 2011 21:25

Gebruikersavatar VNTBerggeit2011 11 nov 2011 17:34

jo73 schreef:als een winkel losse frames besteld en zelf afmonteerd is 105 opzich toch prima.. misschien niet volgens de folder maar als het helemaal zelf samen stellen wijkt er misschien wel meer af.
1 punt wat ik de volgende keer niet wil en beter op let is ....als iets van VNT onderdelen niet op voorraad is pakken ze een pro onderdeel (staat in de kleine lettertjes)
we hadden twee fietsen in eens en dat was voor ons voor een heel aardig bedrag en dan valt dat wel tegen ...
het is goed te zien bij de zadelpen en stuur ..mijn vrouw heeft vnt en ik een pro ...wat naast elkaar erg duidelijk is en veel minder mooi ..

en ik vind het belachelijk dat ik eerst ergens voor betaal en iets vervangends krijg en dan later alsnog het origineel te kopen ....dat voelt niet goed.
de zadelpen heb ik daarom ook maar vervangen voor een titanium versie ..dan is het niet alleen om het merkje ...het stuur hebben ze niet in titanium maar ik ben hiervoor ook op zoek naar wat anders of ik spuit het middelste gedeelte netjes mat zwart ...
ik twijfel voor een extra fiets voor het slechtere weer zion/pioneer/ amazon en dan is het een eis ..anders maar niet (of een gratis omruil garantie)
Ik heb je verhaal niet helemaal duidelijk maar als het op VNT betrekking heeft (zaken niet op voorraad en dan in plaats van wat je besteld denkt te hebben iets anders krijgen _PRO - zou ik dit niet accepteren. Ik ben zelfs bereid voor jou mijn beklag te doen - ik fiets met die gasten en als z het niet accepteren doe ik voor straf geen kopwerk meer :lol: :lol:
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
VNTBerggeit2011
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 jun 2011 21:25

Gebruikersavatar VNTBerggeit2011 11 nov 2011 17:39

[quote="timo2.0"]Afbeelding



IK VIND DIT GEWELDIG - HOE VREEMDER HOE MOOIER zolang het titanium of staal is :o :o :o :ugeek:
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
jo73
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 jul 2011 19:04

Gebruikersavatar jo73 11 nov 2011 18:10

VNTBerggeit2011 schreef:
jo73 schreef:als een winkel losse frames besteld en zelf afmonteerd is 105 opzich toch prima.. misschien niet volgens de folder maar als het helemaal zelf samen stellen wijkt er misschien wel meer af.
1 punt wat ik de volgende keer niet wil en beter op let is ....als iets van VNT onderdelen niet op voorraad is pakken ze een pro onderdeel (staat in de kleine lettertjes)
we hadden twee fietsen in eens en dat was voor ons voor een heel aardig bedrag en dan valt dat wel tegen ...
het is goed te zien bij de zadelpen en stuur ..mijn vrouw heeft vnt en ik een pro ...wat naast elkaar erg duidelijk is en veel minder mooi ..

en ik vind het belachelijk dat ik eerst ergens voor betaal en iets vervangends krijg en dan later alsnog het origineel te kopen ....dat voelt niet goed.
de zadelpen heb ik daarom ook maar vervangen voor een titanium versie ..dan is het niet alleen om het merkje ...het stuur hebben ze niet in titanium maar ik ben hiervoor ook op zoek naar wat anders of ik spuit het middelste gedeelte netjes mat zwart ...
ik twijfel voor een extra fiets voor het slechtere weer zion/pioneer/ amazon en dan is het een eis ..anders maar niet (of een gratis omruil garantie)
Ik heb je verhaal niet helemaal duidelijk maar als het op VNT betrekking heeft (zaken niet op voorraad en dan in plaats van wat je besteld denkt te hebben iets anders krijgen _PRO - zou ik dit niet accepteren. Ik ben zelfs bereid voor jou mijn beklag te doen - ik fiets met die gasten en als z het niet accepteren doe ik voor straf geen kopwerk meer :lol: :lol:
thnx, gooi maar eens een balletje op ;)

het probleem is als ze vnt stuur niet op voorraad hebben krijg je een pro stuur het zelfde bij onze zadelpennen ..ik gaf het aan bij onze lbs maar die vertelde dat dit in de kleine lettertjes staat en dat dit dus kan.
ik vind dit wel jammer want je koopt een van nicholas zephyr om het totaal plaatje en een pro zadelpen kan best het zelfde zijn als een vnt maar je verwacht het niet en het is minder mooi en in mijn beleving niet origineel maar minder en als je al aan betaald hebt en dan de rest van bijna 6K mag aftikken dacht ik wel dat doe ik de volgende keer anders :?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 nov 2011 19:39

Eindelijk bericht van Brady dat m'n frame klaar is. Nu nog tijd vinden om 'm op te halen en dan zal ik foto's posten.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 12 nov 2011 18:54

timo2.0 schreef:Eindelijk bericht van Brady dat m'n frame klaar is. Nu nog tijd vinden om 'm op te halen en dan zal ik foto's posten.
Ben benieuwd!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 12 nov 2011 21:44

depoldertoerist schreef:
timo2.0 schreef:Eindelijk bericht van Brady dat m'n frame klaar is. Nu nog tijd vinden om 'm op te halen en dan zal ik foto's posten.
Ben benieuwd!
+1

Gebruikersavatar
jo73
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 jul 2011 19:04

Gebruikersavatar jo73 13 nov 2011 10:56

frame was toch wit gespoten ?
ben erg benieuwd en het zal vast mooi staan en ik vind het ook wel wat hebben ... vind zelf titanium ook juist makkelijk dat er geen lak opzit en je niet zo hoeft uit te kijken voor de lak maar dat hoeft geen probleem te zijn.

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 13 nov 2011 11:59

Hier ook mijn Tita-Racer..
Bevalt tot nu toe prima, lekker Smooth zullen we maar zeggen!


Afbeelding


En hoppa, nog maar 1...staat het stuur niet zo vreemd..

Afbeelding

De banden & bidonhouders op de onderste foto zijn inmiddels vervangen voor King Ti cages (zie bovenste foto)
Laatst gewijzigd door composite op 13 nov 2011 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gang is alles!!

Gebruikersavatar
jo73
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 jul 2011 19:04

Gebruikersavatar jo73 13 nov 2011 17:08

zijn er binnen europa of eigenlijk buiten de US nog titanium onderdelen leveranciers die de moeite waard zijn ?
ik ben al een tijdje opzoek en vind eigenlijk maar redelijk weinig ... buiten de us is vanwege de invoerrechten ...

ben erg benieuwd, ik heb hier op het forum al gezocht maar ik kreeg zelf niet wat gevonden dus bij deze ..
alvast bedankt 8-)

Plaats reactie