Vandaag gefietst in 2011
Weekendje op visite bij vrienden die in het Landal-park op de Cauberg zaten. Tsja en dan moet de fiets natuurlijk mee!
Vanochtend 40 Kilometer door Limburg gefietst met veel wind en wat klimwerk (400 hm). Voelt als het dubbele aantal km op het vlakke ha!
Als toetje van de rit de Cauberg "beklommen". In het begin een klein beetje miezerig maar de rest van de rit droog gereden.
Volgens mij nog een paar prof-mannen gespot onderweg, maar weet het niet zeker. Zag een Vacansoleil-shirt, een Skil-shirt en een Gaul-shirt
me tegemoet zoefen. Was een grote groep van een man of 10 met allemaal verschillende trikots aan. Ik ging op dat moment in de buurt van Walem
hard naar beneden en zij kwamen ongeveer net zo hard omhoog!
Route
Schoon Limburg?
Schoon Limburg!
Vanochtend 40 Kilometer door Limburg gefietst met veel wind en wat klimwerk (400 hm). Voelt als het dubbele aantal km op het vlakke ha!
Als toetje van de rit de Cauberg "beklommen". In het begin een klein beetje miezerig maar de rest van de rit droog gereden.
Volgens mij nog een paar prof-mannen gespot onderweg, maar weet het niet zeker. Zag een Vacansoleil-shirt, een Skil-shirt en een Gaul-shirt
me tegemoet zoefen. Was een grote groep van een man of 10 met allemaal verschillende trikots aan. Ik ging op dat moment in de buurt van Walem
hard naar beneden en zij kwamen ongeveer net zo hard omhoog!
Route
Schoon Limburg?
Schoon Limburg!
-
- Forum-lid
En zo zag het er uit: http://vimeo.com/32839988" onclick="window.open(this.href);return false;bianchisl3 schreef:Vandaag op een geleende MTB een paar keer MTB-rondje Dorst gereden met Andromeda en Mek-prut. Was pas de tweede keer van m'n leven op een MTB, eerste keer was 15 jaar geleden. Leuk!
Gisteren lekker mijn langste rondje tot nog toe gereden, best lekker weer maar toch nog wel wat frisjes! Gelijk mijn nieuwe speeldingetje eens getest, de Edge 800, wat weet dat ding veel zeg!!
Rondje van gisteren!!
Rondje van gisteren!!
-
- Forum-lid
Haha, leuke trailer, wanneer krijgen we the movie ? Ziet er professioneel uit .bianchisl3 schreef:En zo zag het er uit: http://vimeo.com/32839988" onclick="window.open(this.href);return false;bianchisl3 schreef:Vandaag op een geleende MTB een paar keer MTB-rondje Dorst gereden met Andromeda en Mek-prut. Was pas de tweede keer van m'n leven op een MTB, eerste keer was 15 jaar geleden. Leuk!
-
- Forum-lid
Sinds ik een iMac heb zijn dit soort korte trailers kinderspel. Er komt nog wel eens een keer een (korte) film van een leuk evenement. Maar dan gaan we met meer camera's aan de slag. Er zijn al wat plannen.. Parijs-Roubaix, L'Eroica of een nog te bedenken evenement.thomas1974 schreef:Haha, leuke trailer, wanneer krijgen we the movie ? Ziet er professioneel uit .bianchisl3 schreef:En zo zag het er uit: http://vimeo.com/32839988" onclick="window.open(this.href);return false;bianchisl3 schreef:Vandaag op een geleende MTB een paar keer MTB-rondje Dorst gereden met Andromeda en Mek-prut. Was pas de tweede keer van m'n leven op een MTB, eerste keer was 15 jaar geleden. Leuk!
-
- Forum-lid
Pica van het rondje van vandaag; waar zal dit toch zijn?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Leuk filmpje. Hoe speel jij het klaar om in 15jr tijd 2x op een MTB te zitten? Vind je fietsen niet leuk?bianchisl3 schreef:En zo zag het er uit: http://vimeo.com/32839988" onclick="window.open(this.href);return false;bianchisl3 schreef:Vandaag op een geleende MTB een paar keer MTB-rondje Dorst gereden met Andromeda en Mek-prut. Was pas de tweede keer van m'n leven op een MTB, eerste keer was 15 jaar geleden. Leuk!
Op de brug boven een kanaal...ik heb werkelijk geen idee. Voetbalstadion, veilinghal?tomkolkman schreef:Pica van het rondje van vandaag; waar zal dit toch zijn?
Twee dagen examen gehad en vanmiddag dus extra zin (zeker ook gezien het nog goede weer) om lekker te gaan fietsen. Zat te twijfelen welke rit ik zou gaan rijden. Want fietsen met een doel vind ik altijd leuker als weer datzelfde rondje in de buurt. Dus besloten om naar Zuidland te fietsen waar een oud schoolgenoot en oud klasgenoot sinds enige tijd de winkel DEKO bikesport (http://www.dekobikesport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) runnen. Kwam via facebook met ze in contact.
Leuk om te zien hoe bevlogen Edith en Leo bezig zijn en van hun hobby hun beroep hebben gemaakt.
Beetje gepraat over van alles en nog wat, kreeg wat te drinken. Heb gelijk een flesje squirt lube gekocht, waar ik best goede verhalen over hoor en lees.
Het was dus een rit 80 kilometer voor een flesje squirt lube, ha! Uiteindelijk weer vertrokken, maar niet zonder een energy reepje meegekregen te hebben voor onderweg. Zo was het al met al een vruchtbare middag en was het leuk oude bekende weer te zien en te spreken.
Route
Veerpont bij Rozenburg/Maassluis
Leuk om te zien hoe bevlogen Edith en Leo bezig zijn en van hun hobby hun beroep hebben gemaakt.
Beetje gepraat over van alles en nog wat, kreeg wat te drinken. Heb gelijk een flesje squirt lube gekocht, waar ik best goede verhalen over hoor en lees.
Het was dus een rit 80 kilometer voor een flesje squirt lube, ha! Uiteindelijk weer vertrokken, maar niet zonder een energy reepje meegekregen te hebben voor onderweg. Zo was het al met al een vruchtbare middag en was het leuk oude bekende weer te zien en te spreken.
Route
Veerpont bij Rozenburg/Maassluis
Geweldig weer vandaag. Carbon racer toch weer even uit het vet gehaald en 80 KM megepikt. Eindelijk weer een fatsoenlijk gemiddelde gehaald. Toch eens kijken voor een alu winter racefiets want ik ben toch niet meer zo'n hybride rijder. Hou het te koop topic maar in de gaten