Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 27 mar 2010 23:16

Deze heb ik gezien idd alleen dit is niet de wet Black versie en niet de geen die ik zoek. Ik zoek de ritchey wcs carbon wet black met een 2 bolt systeem. Dus de versie bij de ultimate cf van vorig jaar maar dan zonder het one bolt systeem

ultimatecf
Forum-lid
Berichten: 297
Lid geworden op: 23 feb 2007 10:20

ultimatecf 27 mar 2010 23:32


dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 27 mar 2010 23:47

Die ziet er wel het zelfde uit klopt ik kan alleen niet goed zien of dit die wet black versie is zoals bij mijn canyon.

jasperr
Forum-lid
Berichten: 1078
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:51

jasperr 28 mar 2010 13:37

Ultimate CF schreef:Zoek je deze dan?

http://www.bike-components.de/products/ ... 00-mm.html


Dit is dezelfde die ik postte.
Ik denk dat de carbon wet black alleen in 1-bolt versie verkrijgbaar is en niet in 2-bolt. Ik heb deze dan ook nog nooit gezien.
Volgens mij is de wet black 2-bolt alleen verkrijgbaar in aluminium en niet in carbon.

hond
Forum-lid
Berichten: 290
Lid geworden op: 05 jun 2006 12:20

hond 28 mar 2010 14:04

Waarom per sé 2-bolt als je al een 1-bolt hebt liggen nu?

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 28 mar 2010 14:35

Ik rijd met fizik carbon rail en heb daarvoor al de speciale klauwtjes gekocht alleen krijg er mijn zadel niet goed mee afgesteld met een 2 bolt systeem heb ik hier geen probleem mee.

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 28 mar 2010 16:42

lautje schreef:Hoe is de witte lak bij andere Canyon rijders??

De lak op mijn voorvork (onderaan bij de nokjes) is gebarsten en is een stukje afgebladderd!

Is dit normaal? Zijn er lakstiftjes hiervoor???

greet


Ik vind de lak ook van slechte kwaliteit. Inmiddels 800 km gefietst en heb overal kleine krasjes en op sommige plaatsen (voor-achtervork en zitbuis) stukjes lak van de fiets. Vind dit niet onacceptabel voor een fiets die ik pas 2 maanden in gebruik heb.
Heb al met peter gemaild en afgesproken dat ik binnenkort even langs ga om het hem te laten zien. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.

ultimatecf
Forum-lid
Berichten: 297
Lid geworden op: 23 feb 2007 10:20

ultimatecf 28 mar 2010 19:10

Du Bois schreef:Ik rijd met fizik carbon rail en heb daarvoor al de speciale klauwtjes gekocht alleen krijg er mijn zadel niet goed mee afgesteld met een 2 bolt systeem heb ik hier geen probleem mee.


Kijk ook eens naar de nieuwe fizik zadelpen. Ik heb deze ook in mijn canyon zitten met een fizik zadel. Ziet er ook goed uit.

enrique1
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 15 okt 2006 22:16

enrique1 28 mar 2010 19:27

gaisdergerman schreef:
lautje schreef:Hoe is de witte lak bij andere Canyon rijders??

De lak op mijn voorvork (onderaan bij de nokjes) is gebarsten en is een stukje afgebladderd!

Is dit normaal? Zijn er lakstiftjes hiervoor???

greet


Ik vind de lak ook van slechte kwaliteit. Inmiddels 800 km gefietst en heb overal kleine krasjes en op sommige plaatsen (voor-achtervork en zitbuis) stukjes lak van de fiets. Vind dit niet onacceptabel voor een fiets die ik pas 2 maanden in gebruik heb.
Heb al met peter gemaild en afgesproken dat ik binnenkort even langs ga om het hem te laten zien. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.


Het was mij ook al opgevallen dat de lakkwaliteit niet zo geweldig is
Ik heb er zelf last van met mijn zwart frame aan de nokken.één plaatsje op de liggende achtervork gewoon afgesprongen ? en bij het aandraaien van mijn achterrem sprong er ook een stukje weg.Ik heb slechts 400km met het frame gefietst .Als ik dit vergelijk met mijn ridley is deze lak toch een stuk beter.

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 28 mar 2010 22:53

Bij de laatste carbon frame test van het blad Tour was de afwerking o.a. de lak ook één van de punten waar Canyon slecht scoorde.
No pain no gain, no guts no glory!

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 28 mar 2010 23:14

Ultimate CF schreef:
Du Bois schreef:Ik rijd met fizik carbon rail en heb daarvoor al de speciale klauwtjes gekocht alleen krijg er mijn zadel niet goed mee afgesteld met een 2 bolt systeem heb ik hier geen probleem mee.


Kijk ook eens naar de nieuwe fizik zadelpen. Ik heb deze ook in mijn canyon zitten met een fizik zadel. Ziet er ook goed uit.


Ja daar heb ik ook nog aan zitten denken maar wil wil graag de zelfde looks qua onderdelen.

Over de lak gesproken ik heb mijn mijn frame nu een paar keer buiten gefietst en ook een keer door de regen en over de heuvelrug. Toen ik terug kwam had ik heel wat krassen en stukje lak eraf bij de achterbrug. Als ik zo jullie berichten lees is het verstandig om eens met peter te mailen over dit probleem.

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 28 mar 2010 23:29

dieseltje schreef:Bij de laatste carbon frame test van het blad Tour was de afwerking o.a. de lak ook één van de punten waar Canyon slecht scoorde.

Was dat geen zwart frame?

Plaats reactie