Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

kome
Forum-lid

kome 22 jan 2009 05:46

campina schreef:Wat dachten jullie hiervan ?

zelfs stuur,zadelpen en wielen in kleur

Afbeelding

Afbeelding

In een kleinere framemaat zou dit de perfecte combintie zijn voor Vader Abraham zijn Smurfen!

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 22 jan 2009 10:03

Hoi Campina....mooi gedaan....ik sluit me aan bij de rest als het gaat om de "drukte". Jammer van de wielen, met een veel kleinere letter de tekst weergeven en dan niet nog eens Pinarello Prince. Dat is de naam van het frame... Jammer. Er helemaal niets op zetten en gewoon zwart laten..of met blauw en wit een klein accent op de velg. De ultremo's hebben ook al witte letters. Nee...ik weet het nu zeker en zou voor effen velgen kiezen. Al vindt het het geheel wel mooi bij elkaar passen. Duidelijk met liefde voor de fiets en het merk bezig geweest. Dat verdient een vet compliment Campina.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

efdee
Forum-lid

efdee 22 jan 2009 23:07

Naar mijn mening niets mis met wielen qua kleurstelling van het frame. Al met al vind ik het een uitgekiende combinatie (o.a wil stuurlint en wit zadel) met bovendien mooie kabels. Maar ja, over smaak valt niet te twisten....... Dus Campina; GAS ER OP!

em
Forum-lid

em 23 jan 2009 00:30

campina schreef:Afbeelding

Wat voor kabels zijn dat precies? Zien er goed uit..!!

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 23 jan 2009 09:23

mooie kleuren, echte campina fiets (-: en idd beetje druk maar dat hoort wel bij een italiaans raspaardje
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 jan 2009 12:01

Kabels zien eruit als Activ-8, worden door Codagex verdeeld (is geen website van volgens mij).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

michelvd
Forum-lid

michelvd 23 jan 2009 13:30

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=16859

Hier lijken ze te koop, die buitenkabels

denthuur
Forum-lid

denthuur 23 jan 2009 14:51

gang is alles

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 24 jan 2009 19:44

madonex schreef:Gefeliciteerd! Mooi speelgoed Herera, kan niet anders zeggen!! Veel speel plezier! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Na de hele week naast mijn bed gestaan te hebben (mijn vrouw lag tijdelijk ergens anders), vanmiddag mijn eerste ritje gemaakt op mijn nieuwe FP3. Het is idd mooi speelgoed..! Hieronder een kort verslag:

Om de fiets flink aan de tand te voelen heb ik gekozen meteen wat klimwerk te verrichten rond Berg en dal (Nijmegen)
De fiets rijdt erg comfortabel met name over de klinkertjes bij Beek Ubbergen is nu een waar genot, ze reageert direct bij elke aanzet en ook het sturen gaat soepel, na een uitwijkmanouvre gaat ze ook meteen weer in het rechte spoor, sturen voelt dus lekker aan en geeft een bepaalde zekerheid op de fiets.
Het klimmen was even wennen daar ik nu over een compact beschik en ik eerder altijd een triple had, en dus alles onder de 15% op de 39 naar boven reed, hierboven (+15%) schakelde ik naar de 30 voor.
Nu dus van de 50 naar de 34 en hup naar boven, dit was even zoeken naar de juiste verhouding achtertandwiel en klimtempo. Maar gezegd kan worden dat het ook een fijne fiets is om te klimmen.
Overigens het schakelen ging als een mes in het spreekwoordelijke pakje boter. Superlicht en geruisloos die Ultegra SL, ook geen gerammel op de klinkerweg ben daar erg content over.
Het lange rechte afdalen op de Derdebaan (zijstraat van de Zevenheuvelenweg) ging super! met 68km/u geen centje pijn, de fiets voelde erg stabiel.
Na onderweg nog wat complimentjes te hebben gehad over mijn nieuwe bolide werd het weer tijd terug te gaan, waarna ik ze (na haar eerste 77km) nog even lekker heb vertroeteld met mijn poetslapje...zucht.

De eerste test is dus geslaagd en voor mij mag het dan ook al gauw voorjaar worden!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 24 jan 2009 20:03

Herera schreef:De eerste test is dus geslaagd en voor mij mag het dan ook al gauw voorjaar worden!

Zucht...en ik maar wachten op mijn bestelde FP3tje

:(
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 24 jan 2009 20:29

Peterj schreef:
Herera schreef:De eerste test is dus geslaagd en voor mij mag het dan ook al gauw voorjaar worden!

Zucht...en ik maar wachten op mijn bestelde FP3tje

:(

Hopenlijk duurt het voor jou niet al te lang meer, het lange wachten zal worden beloont reken daar maar op! Graag verneem ik ook tzt jouw bevindingen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 24 jan 2009 21:04

het enige waar ik heel erg aan moest wennen was inderdaad het stuur gedrag van mijn fp3. t.o.v. mijn trek 1400.

vandaag voor het eerst een klein "klimmetje" gedaan met mn fp3. (kopje van bloemendaal). ik verbaasde me erover hoeveel soepeler dit klimmetje ging op mijn fp3.

ook hier... alleen maar positief over de fp3.
(alleen het sturen was wennen)
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

Plaats reactie