Trek
Zeer herkenbaar probleem fietsvriend. Titanium bouten heb ik ook geprobeerd, maar helaas braken die ook. Ik heb nu andere bouten, zal even opzoeken voor je welke precies, en die zijn wat "taaier" volgens metaalkenner. Uit voorzorg vervang ik deze nu na een jaar. Boutjes waren niet zo heel prijzig. Zal het even navragen voor je.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Carbonpasta gebruiken. Niet meer dan 5Nm erop zetten. Gelijkmatig aandraaien. Dwz, eerst zorgen dat het klemmende gedeelte recht op de pen valt, daarna op, moment zetten. Waarschijnlijk ga je er nu één krijgen met boutjes die een grotere treksterkte aankunnen. Als deze weer breken zou ik de dealer de fiets eens op laten sturen om te kijken of de afmetingen van de mast wel binnen de specs valt.
-
- Forum-lid
Thanks guys, dat zijn adviezen waar ik iets mee kan. @Franklin, als je weet welke bouten je hebt gebruikt, hoor ik dat graag van je. De dealer gaat met de mecaniciens overleggen wat ze kunnen doen qua boutjes.
@lawnmower, ik ben bang dat Trek me de volgende keer uitlacht, dat zou de vierde zadelpen zijn.....Doe mij maar een nieuw frame, met een goede zadelpen...
@lawnmower, ik ben bang dat Trek me de volgende keer uitlacht, dat zou de vierde zadelpen zijn.....Doe mij maar een nieuw frame, met een goede zadelpen...
Michiel
-
- Forum-lid
Eerste fiets gekocht.
Voelde direct goed. Hopelijk veel kilometers mee maken.
Trek Domane 2.3 by Mike Bijl, on Flickr
Voelde direct goed. Hopelijk veel kilometers mee maken.
Trek Domane 2.3 by Mike Bijl, on Flickr
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
-
- Forum-lid
62 cm.
Heb een binnenbeen lengte van 90 cm. Maar heb een kort bovenlijf.
Het vreemde was dat ik ook op een Bianchi heb gezeten, en deze langer leek.
De geometrie van dit frame paste veel beter bij me.
Weekje wachten en dan is hij klaar.
Heb een binnenbeen lengte van 90 cm. Maar heb een kort bovenlijf.
Het vreemde was dat ik ook op een Bianchi heb gezeten, en deze langer leek.
De geometrie van dit frame paste veel beter bij me.
Weekje wachten en dan is hij klaar.
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
-
- Forum-lid
Op de foto staat het zadel al op mijn juiste hoogte.....
Kijk naar de zadelpin en doe daar dan nog eens 6 cm bij.
Hij past mij perfect. Maar dat kan dus bij iedereen anders zijn.
Kijk naar de zadelpin en doe daar dan nog eens 6 cm bij.
Hij past mij perfect. Maar dat kan dus bij iedereen anders zijn.
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
In deze kleur is het ook een prachtige fiets Eddy13. Met lage velgen ziet het er echter niet uit en bij de prijskaartje dat er aan deze fiets hangt haak ik al meteen af. Mijn volgende fiets zal daarom ook zeker geen Madone worden, waarschijnlijk zelfs een heel ander merk. Mij zijn ze inmiddels wel een beetje kwijt bij Trek nu.
Focus Mares CX 1 2014