Schone dames!
[quote="Corniel"]wat een onzin, wat is er mis met een paar nettte blote billen?
De billen van Joanne Fusco.[/quote]
Daar is niks mis mee, maar sommige kunnen er blijkbaar niet tegen, maar ik zou zeggen Who cares!
De billen van Joanne Fusco.[/quote]
Daar is niks mis mee, maar sommige kunnen er blijkbaar niet tegen, maar ik zou zeggen Who cares!
kiekeboe
[quote="Noppie"]
Daar is niks mis mee, maar sommige kunnen er blijkbaar niet tegen, maar ik zou zeggen Who cares! [/quote]
Ik heb alleen gezegd " wat versta je onder naaktfoto's "
Dus je moet niet zeggen dat sommige er niet tegen kunnen , maar zoals altijd wil jij scoren met jouw opmerkingen.
Daar is niks mis mee, maar sommige kunnen er blijkbaar niet tegen, maar ik zou zeggen Who cares! [/quote]
Ik heb alleen gezegd " wat versta je onder naaktfoto's "
Dus je moet niet zeggen dat sommige er niet tegen kunnen , maar zoals altijd wil jij scoren met jouw opmerkingen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Wat heeft dit met schone dames en fietsen te maken?? Dit is gewoon een willekeurig gefotoshopte plaatje! Ondanks dat het wel leuk is om naar te kijken vind ik deze niet erg origineel.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Dit plaatje behoeft mijns inziens geen nadere toelichting.
[img=http://img142.imageshack.us/img142/627/trackrabofr9.jpg]
[img=http://img142.imageshack.us/img142/627/trackrabofr9.jpg]
Of ze zelf blij is met deze foto zullen we wellicht nooit weten, maar dat het een mooie foto van een mooie vrouw is staat vast. (Ik wilde dat er alleen dit soort foto's in dit topic stonden)
[quote="KXlight"]Dit plaatje behoeft mijns inziens geen nadere toelichting.
[/quote]
In ieder geval een leuke promotie van haar shirtsponsor 'Niessen Naaimachines'
[/quote]
In ieder geval een leuke promotie van haar shirtsponsor 'Niessen Naaimachines'
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
[quote="Herera"][quote="KXlight"]Dit plaatje behoeft mijns inziens geen nadere toelichting.
[/quote]
In ieder geval een leuke promotie van haar shirtsponsor 'Niessen Naaimachines'[/quote]
Geweldig, heb dit plaatje goed bekeken, dacht ik, maar die shirt-sponsor was me niet opgevallen...
[/quote]
In ieder geval een leuke promotie van haar shirtsponsor 'Niessen Naaimachines'[/quote]
Geweldig, heb dit plaatje goed bekeken, dacht ik, maar die shirt-sponsor was me niet opgevallen...
[quote="Corniel"]Of ze zelf blij is met deze foto zullen we wellicht nooit weten, maar dat het een mooie foto van een mooie vrouw is staat vast. (Ik wilde dat er alleen dit soort foto's in dit topic stonden)[/quote]
Kinderhand is gauw gevuld....... mooi?? Leuk maar mooi is echt anders!
Kinderhand is gauw gevuld....... mooi?? Leuk maar mooi is echt anders!
Niets is wat het lijkt..
Kwestie van smaak, ze is in ieder geval niet in een opgezette pose gekiekt, maar in een moment van haarzelf, als zichzelf, en dat maakt het mooi; mooier dan al die zogenaamd sexy uitziende gevallen waar ik spontaan impotent van wordt.
[quote="lior63"]Kwestie van smaak, ze is in ieder geval niet in een opgezette pose gekiekt, maar in een moment van haarzelf, als zichzelf, en dat maakt het mooi; mooier dan al die zogenaamd sexy uitziende gevallen waar ik spontaan impotent van wordt.[/quote]
+1
+1