Retro / oudere fietsen
ik heb een batavus grand prix tour/stads fiets
uit 1994 rij er heel veel op nog helemaal origineel laast 700km op gefietst alles werkt perfect Shimano 400cx deraieur en remmen en naafen en Shimano sti/SLR hendels reynolds 501 frame weet iemand misschien hier meer over de genoemde rem en versnelling systemen
hoor graag
uit 1994 rij er heel veel op nog helemaal origineel laast 700km op gefietst alles werkt perfect Shimano 400cx deraieur en remmen en naafen en Shimano sti/SLR hendels reynolds 501 frame weet iemand misschien hier meer over de genoemde rem en versnelling systemen
hoor graag
Lang gezocht, maar eindelijk gevonden, een mooi Gazelle AA Special frame in een voor mij passende maat. Binnenkort wel wat foto's, maar het Gazelle-Dura Ace 7400 project kan binnenkort eindelijk van start gaan!
Nu ben ik nog op zoek naar de laatste onderdelen, o.a. een zadelpen, en bij Mario Verhoeven kwam ik onderstaande zadelpen tegen.
Maar hoe werkt zoiets eigenlijk, dit is een model met quick release, iemand een idee?
Nu ben ik nog op zoek naar de laatste onderdelen, o.a. een zadelpen, en bij Mario Verhoeven kwam ik onderstaande zadelpen tegen.
Maar hoe werkt zoiets eigenlijk, dit is een model met quick release, iemand een idee?
Tja, de zadelpen heb ik al gezien, 199 euries NOS en een stuurpen kom je helemaal zelden tegen ... maar ja, het wordt toch een winterproject, dus ik heb nog even de tijd. Ben allang blij dat ik nu eindelijk het juiste frame heb gevonden, ik had laatst ook al de Concorde gekocht, maar die is te mooi om de Campagnolo groep in te ruilen voor de Dura Ace groep (zal toch echt eens wat foto's proberen te maken binnenkort) dus die zal wel een nieuw baasje gaan zoeken van 't voorjaar.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik heb hier nog een SP-7410 liggen. (27.2)H-W schreef: Nu ben ik nog op zoek naar de laatste onderdelen, o.a. een zadelpen
Tot 14cm vanaf bovenzijde van de pen geen montagesporen, daaronder zul je moeten polijsten.
PB maar indien je interesse hebt.
Welke ik gevonden heb? Deze!
Uit 1993, 61 cm c/t en voor een mooie prijs. De kleur vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik zal gewoon eens verder zien naar een stuurpen en een zadelpen, ik zal vast wel eens wat tegenkomen. Ik ga geen NOS onderdelen kopen, de rest van de groep die ik al bij elkaar gesprokkeld heb is dat ook zeker niet.
Jansen2.0, PB-tje gelezen, komt goed.
Uit 1993, 61 cm c/t en voor een mooie prijs. De kleur vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik zal gewoon eens verder zien naar een stuurpen en een zadelpen, ik zal vast wel eens wat tegenkomen. Ik ga geen NOS onderdelen kopen, de rest van de groep die ik al bij elkaar gesprokkeld heb is dat ook zeker niet.
Jansen2.0, PB-tje gelezen, komt goed.
Broertje van die van Hanz Bé. Ik vermoedde al of deze, of die rode die op Marktplaats staat. Er komt de laatste tijd op marktplaats inderdaad veel moois voorbij. Tot nu toe kan ik mij beheersen en wil ik nog steeds het frame dat ik heb, opknappen. Financieel kan dat niet echt uit, maar daar is het hobby voor.
Ok, dat is een kleurstelling die je niet vaak tegenkomt. Volgens mij wordt het druk op de 'historische Gazelle dag.'
Het miniatuurframe, door leerlingen als werkstuk gemaakt en/of als jubileumgeschenk, heb ik niet kunnen bemachtigen.
Het miniatuurframe, door leerlingen als werkstuk gemaakt en/of als jubileumgeschenk, heb ik niet kunnen bemachtigen.
Previous name Jansen01
Gaaf, nu dus twee appeltjes groen / parelmoer witte op het forum!
Ik zoek voor de mijne alleen nog een mooie slanke stuurpen van 110mm voor een 26,0mm stuur. Zoiets als een Cinelli 1A... Iemand hier toevallig 1 over? Opbouw start denk ik volgende week. Zin in
Ik zoek voor de mijne alleen nog een mooie slanke stuurpen van 110mm voor een 26,0mm stuur. Zoiets als een Cinelli 1A... Iemand hier toevallig 1 over? Opbouw start denk ik volgende week. Zin in
Inderdaad ik meende deze kleurstelling al eens gezien te hebben hier. Ik hoefde er niet lang over na te denken toen ik 'm tegenkwam. En als ze op de Historische Gazelle dag niet mopperen over de aero remmen die erop komen, dan kan dat best eens een leuke dag worden. Er komen trouwens wel commandeurs op, STI kwam net wat later dan 1993.
Mijn frame (AB) is volgens het frame nummer uit '89. Maar ga het voor mijn gebruik opbouwen. Dus met campa ergo's, 10s. Ongeveer uit 2005 of die buurt.