Trek Madone SL7 Gen 7 2024 Plasma Grey
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zojuist op facebook:
"Nieuwe Trek Madone sl7 2024 /58 cm van €7999,- nu €5999,-"
https://www.facebook.com/commerce/listi ... attachment
"Nieuwe Trek Madone sl7 2024 /58 cm van €7999,- nu €5999,-"
https://www.facebook.com/commerce/listi ... attachment
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat is het nog lang niet!
-
- Forum-lid
Een fiets met Ultegra Di2 12sp, carbon wielen, carbon stuur, een recent aero frame van een A merk heeft nu eenmaal zijn prijs.
Vergelijkbare fietsen van andere merken kosten zeker evenveel of meer (Canyon Aeroad SLX 8 is zelfs duurder).
Je kan blijven zoeken natuurlijk maar veel goedkoper gaat het toch niet meer worden vrees ik.
Vergelijkbare fietsen van andere merken kosten zeker evenveel of meer (Canyon Aeroad SLX 8 is zelfs duurder).
Je kan blijven zoeken natuurlijk maar veel goedkoper gaat het toch niet meer worden vrees ik.
Als je een nieuwe fiets wilt die normaal €8000 kost in een specifieke kleur en maat en je vind €6000 (-25%!) nog altijd te duur is het misschien gewoon niet de fiets voor je. Niet iedereen heeft (gelukkig) het geld om zoveel aan een fiets uit te geven, er is dus genoeg moois te krijgen voor een bescheidener/normaler budget.
En als dit dan écht de droomfiets voor jou is en je bent toch al van plan zo een bedrag uit te geven snap ik niet dat je zoiets laat lopen voor een verschil van €400 op €6000, een fractie van het totaal uit te geven bedrag.
En als dit dan écht de droomfiets voor jou is en je bent toch al van plan zo een bedrag uit te geven snap ik niet dat je zoiets laat lopen voor een verschil van €400 op €6000, een fractie van het totaal uit te geven bedrag.
Zal ik zeggen dat ik in 6 dagen nog nooit zoveel popcorn heb gegeten?
Ik denk dat als je deze fiets persé wilt, je gewoon moet dokken en niet moet lopen miemelen voor 400,- op zo'n gigantisch bedrag. Uiteindelijk is het maar een stuk plastic wat je van A naar B of van A naar A brengt.
Ik denk dat als je deze fiets persé wilt, je gewoon moet dokken en niet moet lopen miemelen voor 400,- op zo'n gigantisch bedrag. Uiteindelijk is het maar een stuk plastic wat je van A naar B of van A naar A brengt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid HC
Heel simpel, rijd een rondje of bel een rondje en kijk wat je voor elkaar krijgt.
En krijg je het niet dan besluit je of 6K te veel is of niet. Ik snap deze problemen nooit.
Misschien best eeen webshop die hem ervoor wil schuiven of een FM die gewoon de doos opstuurt en geen service hoeft te verlenen
En krijg je het niet dan besluit je of 6K te veel is of niet. Ik snap deze problemen nooit.
Misschien best eeen webshop die hem ervoor wil schuiven of een FM die gewoon de doos opstuurt en geen service hoeft te verlenen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoeveel topics zijn hier al niet geopend "ik wil een dure fiets" waar je dan achteraf nooit het resultaat van leest.wasbeer2006 schreef: ↑17 jan 2024 15:15 Heel simpel, rijd een rondje of bel een rondje en kijk wat je voor elkaar krijgt.
................
Zijn dat dan mensen die wel posten dat ze een dure fiets willen maar het bijhorende bedrag in feite niet willen/mogen/kunnen/zullen uitgeven?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend