Roularta inloggen
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
hier ook gelukt, maar had er wel meerdere pogingen voor nodig. inloggen gaf foutmeldingen.. nou ja. tis gelukt en daar gaat het om.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid HC
Ben ik blij dat ik al sinds mijn eerste internet aansluiting gelijk een hotmail aangemaakt heb. Geen problemen met oude mail accounts.
Ook mijn kinderen hebben beide zowel hotmail als Gmail.
Ook mijn kinderen hebben beide zowel hotmail als Gmail.
Beetje opletten Walter
In staccato mijn inlogpogingen.
Poging 1
Gebruikersnaam + ww -> werkte niet
Poging 2
In de inbox even zoeken welk mailadres de meldingen krijgt
E-mailadres + ww -> werkte niet
Poging 3
Nieuw wachtwoord aanvragen -> foutmelding "onbekend e-mailadres"
Poging 4
Oud slapend mailadres opgeduikeld om een nieuw account aan te maken.
Wat schets mijn verbazing -> Dit e-mailadres is al in gebruik
Poging 5
Nieuw wachtwoord aangevraagd en vervolgens op ingelogd op wat ik dacht dat een oud vergeten account zou zijn.
Na inloggen niet duidelijk welk account het is dus post geplaatst, blijkt het mijn huidige actieve account te zijn.
Aanpassing 1
Oude e-mailadres verandert in het huidige mailadres dat ik gebruik voor meldingen via het forum.
Poging 1
Poging 2
Poging 3
Poging 4
Poging 5
Nieuw wachtwoord aangevraagd en vervolgens op ingelogd op wat ik dacht dat een oud vergeten account zou zijn.
Na inloggen niet duidelijk welk account het is dus post geplaatst, blijkt het mijn huidige actieve account te zijn.
Aanpassing 1
Oude e-mailadres verandert in het huidige mailadres dat ik gebruik voor meldingen via het forum.
Voorheen had je dus 2 accounts; die van het forum en die van de website.
Op een bepaald moment zijn die gekoppeld en werd je automatisch doorgestuurd van het websiteaccount naar je forum account.
Ze hebben nu dus de forumaccounts geschrapt met deze chaos tot gevolg.
Het was een ongeval dat gewoon ging eens gebeuren..
Logischer was dat ooit iedereen de keuze had gekregen de mailadressen van forum en website accounts gelijk te zetten. Dan was dit probleem voorkomen.
Maar Roularta wordt blijkbaar bestuurt op een manier dat kostenbesparing veel belangrijker is dan klantvriendelijkheid*.
Langs de andere kant, commerciële fora hebben het altijd moeilijk; de betere 'kleinere fora' draaien op vrijwilligers.
Walter
*er vanuitgaand dat je nog eens fiets koopt...
-
- Forum-lid HC
Nouja het was snel opgelost.
Iets wat hier misschien als staat, maar ik heb niet alles gelezen.
Mijn oude wachtwoord voldeed niet aan het nieuwe policy, dus kreeg ik foutief wachtwoord ingevoerd.
Na een reset en wachtwoord wat wel voldeed was het meteen opgelost.
Iets wat hier misschien als staat, maar ik heb niet alles gelezen.
Mijn oude wachtwoord voldeed niet aan het nieuwe policy, dus kreeg ik foutief wachtwoord ingevoerd.
Na een reset en wachtwoord wat wel voldeed was het meteen opgelost.
- thestudent
- Forum-lid HC
Pfoeh het was nog even graven op welk spam emailadres het originele account geregistreerd was. Maar ik heb t terug kunnen vinden
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dit is toch te zot voor woorden?
Ik probeer al de hele tijd om in te loggen, wat niet lukt.
Dan probeer ik ook telkens om een nieuw paswoord aan te vragen, wat ook niet lukt.
Dan probeer ik de optie "inloggen met je google account" ....
En dat lukt dan weer wel.....
Ik probeer al de hele tijd om in te loggen, wat niet lukt.
Dan probeer ik ook telkens om een nieuw paswoord aan te vragen, wat ook niet lukt.
Dan probeer ik de optie "inloggen met je google account" ....
En dat lukt dan weer wel.....
Misschien handig als een mod deze als sticky bovenaan dit topic kan plaatsen (Edwin?)NicoNB schreef:
Poging 1
Poging 2
Poging 3
Poging 4
Poging 5
Aanpassing 1
Dit is namelijk wel dè methode. Ik heb het geprobeerd maar voor mij was het al te laat omdat ik een nieuw account heb aangemaakt. Maar ik kwam zo wel op een nóg ouder account van mijzelf terecht, waarvan ik niet eens wist dat die nog bestond.
Ook handig om te weten:
De nieuwe inlogprocedure accepteert alleen moderne wachtwoorden. Dus met een hoofdletter, een cijfer en een speciaal teken (%, @, _.#,>, etc. )
Als je oude wachtwoord die niet heeft krijg je ook een foutmelding!
The one formerly known as Enzzo
Als je interesse hebt; Je kan Edwin misschien persoonlijk vragen je oude account terug te activeren (lees; je e-mail adres eraan linken en die nieuwe naar weer een ander e-mail adres en te de-activeren)....