Als vervangbare onderdelen bedoeld wordt de industrie lagers van de naven en de body is dat geen probleem, zijn gewoon bij de "lagerboer" te bestellen.mhr-zip schreef: ↑07 jun 2024 17:18Dat is in mijn ogen niet echt een pre. De meeste naven die wielbouwers leveren kun je goed servicen en ook door andere/iedere FM. Ook bijv als je op vakantie ofzo bent.
Bij die van Ali moet je goed bedenken of er überhaupt onderdelen voor te leveren zijn. Als je uiteindelijk alsnog een andere naaf moet laten spaken, dan is goedkoop duurkoop.
Scope R4a wielen of Chinees?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik gok zomaar dat mhr-zip doelt op onderdelen als bodies, endcaps, assen, ratchets of palletjes, veertjes.Orlok schreef: ↑07 jun 2024 18:28Als vervangbare onderdelen bedoeld wordt de industrie lagers van de naven en de body is dat geen probleem, zijn gewoon bij de "lagerboer" te bestellen.mhr-zip schreef: ↑07 jun 2024 17:18Dat is in mijn ogen niet echt een pre. De meeste naven die wielbouwers leveren kun je goed servicen en ook door andere/iedere FM. Ook bijv als je op vakantie ofzo bent.
Bij die van Ali moet je goed bedenken of er überhaupt onderdelen voor te leveren zijn. Als je uiteindelijk alsnog een andere naaf moet laten spaken, dan is goedkoop duurkoop.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Wat zou het verschil zijn tussen tubeless en clincher .. Alleen een tubeless tape ?? Of zou je tube wielen krijgen ?
Misschien ga ik wel een setje 40x30 bestellen voor de gravelbike.
Misschien ga ik wel een setje 40x30 bestellen voor de gravelbike.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kijk naar 58x30. Gewoon voor de lol op het vlakke als setje erbij.
Less is bore
Coupon code kan pas toegevoegd worden bij de betaling, of heeft niemand dit nog geprobeerd ??
Ik zat ook nog even te kijken bij Elite Wheels bij Ali - maar dan wordt het prijsverschil wel weinig tov Carl Z Wheels uit Duitsland.
Ik zat ook nog even te kijken bij Elite Wheels bij Ali - maar dan wordt het prijsverschil wel weinig tov Carl Z Wheels uit Duitsland.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Elite is idd duur. Die pakken serieus marge.
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat zijn wel 2 uitersten. Daarom snap ik niet zo goed waarom je die vraag stelt. Het gaat om de kwaliteit van het ontwerp, de bouw en de gebruikte materialen. Dezelfde naven of spaken kunnen in een goede wielset wel 3x zo lang meegaan als in een matige wielset. Dan heb ik het nog niet gehad over after sales.
Achteraf is elke fietstocht leuk.