Het grote Giro d'Italia 2011 topic
Weet iemand een site waar ik de leiders koersbroek en trui kan bestellen van de giro 2011?
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
Renaat en Karl, een combi die ik volgens mij nog niet eerder heb gehoord. Zal mij benieuwen.15u50 Wielrennen
Rechtstreeks verslag van de eerste rit in de Ronde van Italië, een ploegentijdrit van Venaria Reale naar Torino. Commentaar: Renaat Schotte en Karl Vannieuwkerke.
Verder kijk ik uit naar deze Giro, die zoals vaker de laatste jaren weer een aantal idiote ritten bevat.
sponge schreef:Weet iemand een site waar ik de leiders koersbroek en trui kan bestellen van de giro 2011?
http://www.giroditaliastore.it/
hier kan je de truien (wat zijn ze mooi!!) bestellen
broeken weet ik niet
EM schreef:Het Geox team is volgens het AD de rit naar Sestrière aan het verkennen:
Moeten ze hier overheen..?!? Kan nog leuk worden.
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... ro-ditalia
Dat wordt nog wat..
.Jeroen. schreef:EM schreef:Het Geox team is volgens het AD de rit naar Sestrière aan het verkennen:
Moeten ze hier overheen..?!? Kan nog leuk worden.
[img=http://cdn2.media.cyclingnews.futurecdn ... ll_600.jpg]
Leuk mtb route! Het ziet er naar uit dat ook dit jaar de Giro weer vele malen leuker gaat worden dan de tour... :p
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo'n geitenpad is wat mij betreft over the top. Een favoriet kan hier de Giro verliezen door een lekke band oid. Zo'n grote koers moet wat mij betreft gewoon over asfalt gaan. Het is geen veldrijden.
Less is bore
Vind ik eigenlijk ook, hoe leuk het ook zal zijn om naar te kijken.
En iedereen moet over die 'wegen' ergens is het dan toch eerlijk.
Plus dat het niet allemaal zo voorgecalculeerd is zorgt voor de nodige onverwachte spektakel dat ik bij de Tour nog mis.
Ja, de grote namen moeten het toch altijd maar waar maken. Vaak lukt dit wel en zijn er weinig verrassende uitslagen(in de top drie)
Plus dat het niet allemaal zo voorgecalculeerd is zorgt voor de nodige onverwachte spektakel dat ik bij de Tour nog mis.
Ja, de grote namen moeten het toch altijd maar waar maken. Vaak lukt dit wel en zijn er weinig verrassende uitslagen(in de top drie)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
havana schreef:Renaat en Karl, een combi die ik volgens mij nog niet eerder heb gehoord. Zal mij benieuwen.15u50 Wielrennen
Rechtstreeks verslag van de eerste rit in de Ronde van Italië, een ploegentijdrit van Venaria Reale naar Torino. Commentaar: Renaat Schotte en Karl Vannieuwkerke.
Verder kijk ik uit naar deze Giro, die zoals vaker de laatste jaren weer een aantal idiote ritten bevat.
De beeldkwaliteit van de Belg is echt heel slecht. Ga het volgen via Eurosport HD, met commentaar van o.a. Danny Nelissen. Is ook best te doen!
Klopt. Gelukkig heeft mijn LG-televisie een functie waarmee je geluid van zender A kan koppelen aan beeld van zender B