Die sponsorborden staan daar niet voor de Europeaan… chinezen nog meer van voetbal dan wij. Of zijn die borden met chinese twkems je niet opgevallen?
Sokken
Ik vrees t ook!ColumsbusMJ schreef: ↑04 jul 2024 19:38 Aliexpres, goed voor milieu, Chinese kinderen, maar bovenal de eigen portemonnee .
We raken wat off-topic, maar soms betaal je R&D, marketing, en het salaris van de service-afdeling.
En soms betaal je minder omdat een kopie goedkoper kan worden gemaakt.
Maar soit, ieder zijn keuzes.
En soms betaal je minder omdat een kopie goedkoper kan worden gemaakt.
Maar soit, ieder zijn keuzes.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Is met wandel en hardloop sokken ook zo.
Opzich vind ik ze vaak wel fijn zitten en ik heb verschillende diktes.
Of het zijn prijs waard is kan je over discusieren, maar ik vind juist dure merk sokken vaak wel heel fijn.
Opzich vind ik ze vaak wel fijn zitten en ik heb verschillende diktes.
Of het zijn prijs waard is kan je over discusieren, maar ik vind juist dure merk sokken vaak wel heel fijn.
Dat!
Er worden bovendien heel veel producten, die identiek op ali staan, hier dikwijls verkocht aan het viervoudige.
Dat het ethisch allemaal niet heel oké is, daar ben ik het volledig mee eens. Moesten de prijsverschillen nog enigszins aanvaardbaar zijn, dan wil ik gerust de plaatselijke economie steunen. Ik heb bij m'n FM (een vriend van me) een bioracer tenue gekocht met reclame voor z'n winkel, broekje van 110 euro. Op aliexpress koop ik echter, een voor mij kwalitatief gelijkwaardig alternatief, voor 30 euro een broek. Tja, ik moet ook gaan werken voor m'n centen. Het zal dus bij één broek blijven van hem.