Wahoo elemnt ace
-
- Forum-lid
Het is niet echt de fietscomputer welke in had verwacht.
Al denk ik dat er wel degelijk markt voor is.
Een groot scherm is voor veel mensen een enorm voordeel.
Ik irriteer me regelmatig dood aan mijn garmin edge 830 (vooral touchscreen). Alleen denk dat ik nog wel een klein half jaartje kan wachten op de 850.
Al denk ik dat er wel degelijk markt voor is.
Een groot scherm is voor veel mensen een enorm voordeel.
Ik irriteer me regelmatig dood aan mijn garmin edge 830 (vooral touchscreen). Alleen denk dat ik nog wel een klein half jaartje kan wachten op de 850.
-
- Forum-lid
Om forumleden die een fietscomputer te zwaar vinden moet ik heel hard lachen.
Michiel
Er gaan nog meer mensen voor de 1050 kiezen, na het zien van DCR's review.
De ACE is veel te vroeg gelanceerd, toestel zit echt nog in bèta-fase, waardoor de reviews niet echt schitterend zijn.
Als Wahoo er in slaagt om enigszins de batterijduur wat te verbeteren, en alle andere beloofde updates voor de eerste en tweede helft van 2025 kan waarmaken, dan kan het misschien een succes worden.
De ACE is veel te vroeg gelanceerd, toestel zit echt nog in bèta-fase, waardoor de reviews niet echt schitterend zijn.
Als Wahoo er in slaagt om enigszins de batterijduur wat te verbeteren, en alle andere beloofde updates voor de eerste en tweede helft van 2025 kan waarmaken, dan kan het misschien een succes worden.
Wahoo doet veel updates, dus ik zie dat wel snel in orde komen.
Ze zullen de eindejaar cadeau gekte willen meepikken hebben.
Ze zullen de eindejaar cadeau gekte willen meepikken hebben.
Dat kan wel, en zonder IQ app.
Wat software niet veranderen is het enorme gewicht en het scherm dat gewoon minder is dan de 1050 en de Hammerhead 2 en 3.
OMG. Een cinema room op je stuur. Dat het handig is om de kaart te lezen, dat zal wel. Maar het beeld van dat ding op de fiets - die verhoudingen zijn voor mijn esthetisch gevoel zo uit balans. Ik vind de Roam al groot.
Ondanks dat ik fan ben van de Wahoo gebruikersinterface en ergonomie komt deze er dus zeker niet.
Ondanks dat ik fan ben van de Wahoo gebruikersinterface en ergonomie komt deze er dus zeker niet.