GESTOLEN: Specialized Tarmac Pro SL 2010
-
- Forum-lid HC
Zijn bepaalde merken die veel "geleend" worden. Vooral Colnago, Specialized, Scott en nog wat merken doen het goed. Dit zijn overigens geen gelegenheidsdieven en een koper is vaak vooraf al bekend.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Misschien nog een tip: Zoekertjes plaatsen dat je op zoek ben naar een Specialized Tarmac in jouw maat (uiteraard zgan en voor een royaal bedrag, liefst int donkergrijs). Misschien hapt de dief toe.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
-
- Forum-lid
Rot voor je, was een mooi fietske. Nog een tip: zet het in je signature hier op het forum. Je post ook veel in andere threads, dus dan zien nog meer mensen t.
dit is echt triest!
maarja wat is tegenwoordig de straf in Nederland voor diefstal?
10 uurtjes vegen op straat!
tja en als dieven dan 1000 euro voor zoon fiets kunnen verdienen, boeit hun die straf niet!
als ik je fiets ergens spot laat ik het je weten
maarja wat is tegenwoordig de straf in Nederland voor diefstal?
10 uurtjes vegen op straat!
tja en als dieven dan 1000 euro voor zoon fiets kunnen verdienen, boeit hun die straf niet!
als ik je fiets ergens spot laat ik het je weten
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad sneu zeg, dat iemand gewoon even bewust (waar ik vanuit ga) even een fiets uit het rek plukt op een fietsevenement. Die mensen zoeken er gewoon om en weten ook zeker de waarde van je fiets!
Ik laat dit een wijze les zijn voor mijzelf (Ik zal een BBB slotje aanschaffen) aangezien ik meestal goed van vertrouwen ben. Ik zal mijn ogen open houden voor je.
Ik laat dit een wijze les zijn voor mijzelf (Ik zal een BBB slotje aanschaffen) aangezien ik meestal goed van vertrouwen ben. Ik zal mijn ogen open houden voor je.