Alles over vakanties op én met de fiets

Ronde van Noord-Holland, 24 april

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 24 apr 2010 19:56

het was een mooie ronde!!

trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

michiel05
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 apr 2005 00:48

michiel05 24 apr 2010 20:12

Het was mooi en zeker niet alleen gereden ;).

sirbas
Forum-lid
Berichten: 452
Lid geworden op: 11 jun 2007 15:21

sirbas 24 apr 2010 21:12

Prima dag en prima omstandigheden inderdaad. De 160 gereden en moet zeggen dat alles weer prima verzorgd was. Toch weer hulde aan le Champion. Heb alleen gereden maar veel kunnen aanklampen en meerijden met groepjes, leuke gesprekken gehad onderweg met onbekenden. Het verbroedert toch wel zo'n tochtje met zo'n groep gelijkgezinden.



raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 25 apr 2010 20:12

Gisteren de 160 gereden. Samen met maatje om 07u45 gestart. Vaak met z'n tweeën maar ook groepjes alleen waren wij het vaak die op kop reden :-). tussen Zaanstad en Bergen aangehaakt bij klein groepje waar echt werd gekoerst. De oversteek naar Medemblik met paar man, na wat 'coachen' werd er lekker gedraaid. Na Bovenkarspel was het beste er bij mij af en moest maatje bijna alle kopwerk doen. Pas na het inrijden van 't Twiske ging het weer wat beter.
Bleef het ook koud houden zelfs toen zonnetje aardig door kwam en hartslag wilde ook niet omhoog, toch iets moe?
enfin, was weer een leuke ochtend, en was alweer even geleden dat we samen gefietst hadden en zijn nieuwe Cervelo R3 deed het goed :-).
Uiteindelijk toch nog met 31.0 gemiddeld (netto) over de streep, viel me niet tegen.
Vandaag wel beetje last van de bovenbenen, maar ja. gaat wel over.

Net het tegeltje bij de andere 2 gehangen (in de berging, enige plek waar dit soort spul mag hangen ;-)

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 26 apr 2010 15:00

Lekker gereden. Clubje vrienden, dus niet zo hard als had gekund. Vond ik ook niet heel erg, want deze 160km was een mooie test voor hoe het er allemaal voor staat. Merk toch dat ik redelijk wat conditie heb ingeleverd, maar dat de kracht er nog zit...wel meteen mijn kilometerstand van dit seizoen verdubbeld met één rit ;). Mooi weer en de korte broek en dubbel (windstopper) t-shirt was warm zat. Op naar de volgende ritten!
Cervélo & Cannondale

Plaats reactie