[quote=rabobankie
haha, hoezo heet jij geen mafkees? je ziet trouwens toch ook wel dat mijn topic(titel) met een knipoog is, omdat ik zelf ook wel weet dat ik nog nooit serieus gereden heb (hoewel ik wel gewoon soms in het wiel van wielrenners zit met mijn leuke stadsfiets ). maar gelukkig is hier niet iedereen zo en: genoeg hierover PUNT
[/quote]
Ik heb me niet over je zelfbenoemde qualificaties uitgelaten.....
Misschien had men de indruk dat je een iets te grote broek wilde aantrekken, dat ligt hier kennelijk gevoelig...
wat voor soort wielrenner ben ik? :P
-
- Forum-lid
Mafkees schreef:[quote=rabobankie
haha, hoezo heet jij geen mafkees? je ziet trouwens toch ook wel dat mijn topic(titel) met een knipoog is, omdat ik zelf ook wel weet dat ik nog nooit serieus gereden heb (hoewel ik wel gewoon soms in het wiel van wielrenners zit met mijn leuke stadsfiets ). maar gelukkig is hier niet iedereen zo en: genoeg hierover PUNT
Ik heb me niet over je zelfbenoemde qualificaties uitgelaten.....
Misschien had men de indruk dat je een iets te grote broek wilde aantrekken, dat ligt hier kennelijk gevoelig...
[/quote]
nee weet ik. ik bedoelde meer dat mensen met die opmerkingen eerder "Mafkees" moeten heten, dan jij, aangezien jij wél gewoon vaak (in mijn topics dan ) nuttige en serieuze posts plaatst.
hoe dik moet ik het er wel niet op leggen om het te laten overkomen dat ik mijn topic met een knipoog heb geschreven. hoeveel aanhalingstekens en smilies moet ik daarvoor nog gebruiken wil dit ook bij de wat minder goed begrijpend lezende members overkomen... haha leuke wending van dit topic trouwens XD
en ik ben niet gepikeerd en trek volgens mij dan ook zeker geen grote broek aan. misschien komt dat zo over als men de teksten niet letterlijk leest en op eigen wijze intepreteert. hoewel er natuurlijk ook altijd mensen zijn die het nodig vinden om insinuaties op eigen manier voor te wenden om reacties uit te lokken.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Nou fijn heren, we hebben iemand binnen 25 posts weer laten zien dat we met zijn allen het liefst azijn zitten te pissen, jammer.
Ik vroeg het me ook wel af hoor, misschien was het voor mij meer een manier om een beetje zekerjeid te vinden in die nieuwe sport... ik ben er nu achter dat ik rose fietsmeisje ben. Ik ben niet zo goed, heb niet zoveel lef, maar ik doe het wel.
Dat wielrenner ding ligt inderdaad gevoelig, dat is een wielrenner dingetje. Ik noem mezelf nog geen wielrenster ookal rijd ik nu wedstrijdjes. Er is een soort van magische grens.... daar ben ik nog niet.
Ik vroeg het me ook wel af hoor, misschien was het voor mij meer een manier om een beetje zekerjeid te vinden in die nieuwe sport... ik ben er nu achter dat ik rose fietsmeisje ben. Ik ben niet zo goed, heb niet zoveel lef, maar ik doe het wel.
Dat wielrenner ding ligt inderdaad gevoelig, dat is een wielrenner dingetje. Ik noem mezelf nog geen wielrenster ookal rijd ik nu wedstrijdjes. Er is een soort van magische grens.... daar ben ik nog niet.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
superrose schreef:Nou fijn heren, we hebben iemand binnen 25 posts weer laten zien dat we met zijn allen het liefst azijn zitten te pissen, jammer.
Eigenlijk zijn er maar twee reacties in de categorie 'azijnzeiken', en dat ook nog beide door relatief nieuwe forumleden (ik bedoel Mafkees overigens niet), dus dat valt op zich toch mee. Laat lekker gaan, dat soort lui. Gewoon negeren.
Ik weet in ieder geval dat ik geen tempobeul ben en ook zeker geen sprinter. Gezien mijn gewicht zou ik een klimmerstype kunnen zijn, alleen is het zo lastig vergelijken als je nooit wedstrijden rijdt.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
eelcoz schreef:superrose schreef:Nou fijn heren, we hebben iemand binnen 25 posts weer laten zien dat we met zijn allen het liefst azijn zitten te pissen, jammer.
Eigenlijk zijn er maar twee reacties in de categorie 'azijnzeiken', en dat ook nog beide door relatief nieuwe forumleden (ik bedoel Mafkees overigens niet), dus dat valt op zich toch mee. Laat lekker gaan, dat soort lui. Gewoon negeren.
Ik weet in ieder geval dat ik geen tempobeul ben en ook zeker geen sprinter. Gezien mijn gewicht zou ik een klimmerstype kunnen zijn, alleen is het zo lastig vergelijken als je nooit wedstrijden rijdt.
Ja, je hebt gelijk.
In beide, in mijnn eentje ben ik een hele sprinter, totdat de dames van de club me voorbij razen
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
Ik zou mezelf toch niet geheel uitvlakken wat betreft gewicht en wel/niet kunnen klimmen. Tuurlijk is het een factor, maar een hoger gewicht dan gemiddeld sluit goed klimmen nu ook weer niet uit. Zonder namen te noemen zijn of waren er in het peloton toch goede klimmers (zelfs die de Tour hebben gewonnen) die niet het lichtste zijn of waren.
Verder is je spieropbouw van toepassing, wat je leuk vindt om te doen en last..., maar zeker not least..., je bent wat je traint !
Verder is je spieropbouw van toepassing, wat je leuk vindt om te doen en last..., maar zeker not least..., je bent wat je traint !
- daniel1975
- Forum-lid HC
superrose schreef: ik ben er nu achter dat ik rose fietsmeisje ben. .
Fijn, we hebben hier nog wat shirtjes in huis die jou dan prima zouden staan
Less is bore