Mafkees schreef:[quote=rabobankie
haha, hoezo heet jij geen mafkees? je ziet trouwens toch ook wel dat mijn topic(titel) met een knipoog is, omdat ik zelf ook wel weet dat ik nog nooit serieus gereden heb (hoewel ik wel gewoon soms in het wiel van wielrenners zit met mijn leuke stadsfiets
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
). maar gelukkig is hier niet iedereen zo en: genoeg hierover PUNT
Ik heb me niet over je zelfbenoemde qualificaties uitgelaten.....
Misschien had men de indruk dat je een iets te grote broek wilde aantrekken, dat ligt hier kennelijk gevoelig...
[/quote]
nee weet ik. ik bedoelde meer dat mensen met die opmerkingen eerder "Mafkees" moeten heten, dan jij, aangezien jij wél gewoon vaak (in mijn topics dan
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) nuttige en serieuze posts plaatst.
hoe dik moet ik het er wel niet op leggen om het te laten overkomen dat ik mijn topic met een knipoog heb geschreven. hoeveel aanhalingstekens en smilies moet ik daarvoor nog gebruiken wil dit ook bij de wat minder goed begrijpend lezende members overkomen... haha leuke wending van dit topic trouwens XD
en ik ben niet gepikeerd en trek volgens mij dan ook zeker geen grote broek aan. misschien komt dat zo over als men de teksten niet letterlijk leest en op eigen wijze intepreteert. hoewel er natuurlijk ook altijd mensen zijn die het nodig vinden om insinuaties op eigen manier voor te wenden om reacties uit te lokken.