nieuw project all the way from china
klopt stuur zadelpen vork etc.
amai, dat ziet er echt super uit..
hier kunnen we allemaal nog van leren, ale.. ik toch..
als je zo'n carbon kader aanschaft, kun je die gewoon blank laten, of moet er altijd vernis over gelakt worden?
zo eentje zie ik wel zitten..
Groeten Mario
hier kunnen we allemaal nog van leren, ale.. ik toch..
als je zo'n carbon kader aanschaft, kun je die gewoon blank laten, of moet er altijd vernis over gelakt worden?
zo eentje zie ik wel zitten..
Groeten Mario
het frame wordt geleverd in 3k of 12 k en daarover blanke lak. ik heb de lak licht opeschuurd en daarna met primer erover dan kleur lak en dan blanke lak
opbouw ben ik nog niet helemaal aan uit. er komen in iedergeval zwarte fulcrums racing 1 onder ben al druk aan het bedenken hoe ik die ga bestickeren. afmontage wordt misschien sram. maar ik heb ook nog een ultegra triple liggen ik probeer toch rond de 700 a 800 euro uit te komen
Danny1407 has got some serious competition... Super mooi gedaan, echt top. Als je bedenkt hoe je voor weinig een super toffe fiets kan rijden.
-
- Forum-lid
De zilver en blauwe striping en accenten zijn neem ik aan bestickering.
Hier overheen heb je óók 3 laags 12K blanke lak gespoten ??
PS.
Frame maat, 52 denk ik ?
Hier overheen heb je óók 3 laags 12K blanke lak gespoten ??
PS.
Frame maat, 52 denk ik ?
Grt. Zapp
Inderdaad dat blauwe en zilver is gewoon plakfolie hier is 2k blanke lak over gespoten. ik heb dus eerst het frame gespoten met letters. na het spuiten op kleur deze letters weggehaald nu komt weer mooi dat carbon naarvoren. na het verwijderen van de letters andere accenten aangebracht zoals de zilveren en blauwe biezen en blauwe letters over dit alles zijn 3 lagen blanke lak gegaan.