Assos broek kopen ja/nee?
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Daniel1975 schreef:RH+ zijn ook topbroeken. Alleen in NL nog niet echt lekker ruim verkrijgbaar
jahaaa Daantje, dan moet je toch een keer een rondje hier komen fietsen dan kan je er meteen eentje kopen in het Amsterdamse
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
En tip van de dag: gebruik de Assos zitvlakcreme!
Is goed spul en voorkomt irritatie. Gewoon voor het fietsen een goede klodder op je zitvlak, broek aan, en glijden maar!
Effe serieus: echt goed spul en voorkomt een hoop zitvlak-ellende!
Is goed spul en voorkomt irritatie. Gewoon voor het fietsen een goede klodder op je zitvlak, broek aan, en glijden maar!
Gang is alles!!
Assos.. Prima broeken alleen die kwaliteit van de stiksels is naatje. Dus prijs kwaliteit is een beetje scheef. Het is voor mij altijd weer een gevecht want ze zitten wel serieus goed.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Composite schreef:En tip van de dag: gebruik de Assos zitvlakcreme!
IK moet het nog eens proberen (kreeg zo'n potje bij een nieuwe broek), maar ik heb er nog niet echt een goed gevoel bij. Lijkt mij heel raar en je smeert de hele zeem dicht.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik ook wel eens vaseline bij mijn lies; geeft wat minder wrijving.
Maar mijn zeem blijf ik vanaf!
Maar mijn zeem blijf ik vanaf!
Less is bore
+1 Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik heb het ook in m'n liezen geprobeerd met enkele lange tochten en dacht dat het wel iets hielp.Daniel1975 schreef:Lijkt mij heel raar en je smeert de hele zeem dicht.
Dit jaar weer eens verder experimenteren. De hele zeem besmeuren zie ik echter niet zo zitten.
-
- Forum-lid
Bedankt allen,
Het zal mij benieuwen, vandaag is de broek op de post gegaan. Dus hopelijk kan ik morgen een kort testritje maken. Heb op de woensdagavond helaas weinig tijd dus het echte werk zal donderdagmiddag of anders op vrijdag worden.
Mocht er creme bij zitten dan zal ik dit zeker eens gaan uitproberen. Mocht het er niet bijzitten dan kan ik het altijd nog kopen als ik ondanks de broek toch nog problemen ga krijgen.
Oh en ik zal nooit meer een boxershort onder mijn wielerbroek gaan dragen ^_^
Het zal mij benieuwen, vandaag is de broek op de post gegaan. Dus hopelijk kan ik morgen een kort testritje maken. Heb op de woensdagavond helaas weinig tijd dus het echte werk zal donderdagmiddag of anders op vrijdag worden.
Mocht er creme bij zitten dan zal ik dit zeker eens gaan uitproberen. Mocht het er niet bijzitten dan kan ik het altijd nog kopen als ik ondanks de broek toch nog problemen ga krijgen.
Oh en ik zal nooit meer een boxershort onder mijn wielerbroek gaan dragen ^_^