Fulcrum Racing 1 in the house!
Bestel een Polar magneetje! Die stomme cateye magneet zal een hele mooie grote kras achterlaten op je mooie nieuwe wielen!
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Er moet idd ook een speciale magneet bij zitten, vergt wat tijd (en geduld) inderdaad om die te plaatsen maar werkt wel.
Dichtklemmen, staafje erin schuiven, handen tekort..afijn Trudie weet wat ik bedoel
Dichtklemmen, staafje erin schuiven, handen tekort..afijn Trudie weet wat ik bedoel
"Try not. Do or do not......there is no try"
thanks.
En dat stickertje...tjaaah, misschien werd het wel eens tijd dat ik dat verwijderde :-p
Het spijtige is wel dat er op de naaf van het voorwiel een stevige kras zit:
(was zo toen ik de wielen uit de verpakking haalde). Heb onmiddellijk S-tec gecontacteerd toen.
[img=http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... cratch.jpg]
Van S-tec kreeg ik net te horen dat ik het wiel mag opsturen en dan krijg ik een nieuw. En ze bieden me ook gratis twee banden aan.
Ik denk dat ik de kras echter zal bijwerken met wat verf en twee Conti gp4000S bandjes laat afkomen .
Of wie van jullie zou de velg wel terug sturen?
En dat stickertje...tjaaah, misschien werd het wel eens tijd dat ik dat verwijderde :-p
Het spijtige is wel dat er op de naaf van het voorwiel een stevige kras zit:
(was zo toen ik de wielen uit de verpakking haalde). Heb onmiddellijk S-tec gecontacteerd toen.
[img=http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... cratch.jpg]
Van S-tec kreeg ik net te horen dat ik het wiel mag opsturen en dan krijg ik een nieuw. En ze bieden me ook gratis twee banden aan.
Ik denk dat ik de kras echter zal bijwerken met wat verf en twee Conti gp4000S bandjes laat afkomen .
Of wie van jullie zou de velg wel terug sturen?
Kuota Kougar
Je moet het zelf weten maar ik zou 'm wel terugsturen. S-tec gaat je echt niet oplichten en de bandjes krijg je sowieso (goede service zeg!). Dus je hebt alleen een paar dagen geduld nodig.
Trigun schreef:Bij nader onderzoek zit de fulcrum magneet toch in de verpakking die bij de wielen zat !
Jezus.... ben net 40 minuten bezig geweest om dat ding te monteren....tevergeefs.. wat een systeem zeg :-/
Ben gisteren ook 20 minuten bezig geweest. En heb flink zitten foeteren.
Wat een k*tmagneet, voor wielen van 500 euri's verwacht je toch iets degelijkers.
De spaakmagneet past niet op het breedste deel van de spaken. Ik heb mijn sensor moeten laten zakken op de voorvork.
Maar mooi de Racing 1 wielen in mijn fiets, en lekker rijden!!
Wat een verschil met mijn oude Most wielen.