Voor al je afspraakjes

Forumrit Twente (28 Maart)

corniel
Forum-lid HC

corniel 26 mar 2010 21:19

Ik zou gezien het verwachte weer vooral zorgen dat je het niet te koud krijgt als het langere tijd regent. Kou lijden op de fiets is geen pretje...

Dus regenjackje mee, en stevig (niet te stevig) aankleden.

grev047
Forum-lid

grev047 26 mar 2010 21:28

Bij regen in de ochtend haak ik ook af. Ben nog verkouden en zit niet te wachten op nog een week snotteren. Fiets al twee weekeinden in de regen. Wordt vervolgd.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mar 2010 21:58

[quote="nickst"]omdat dit mijn eerste langere tocht zal zijn.
wat kan ik het beste meenemen in een rugtasje.
zou het niet slim van mezelf vinden om teveel of te weinig mee te nemen.

wanneer ik de tocht te lang zal vinden, zal ik de tocht voor de helft gaan doen.
dit om te voorkomen mezelf en jullie tot last te zijn.
dat zal dan net achter oldenzaal zijn wanneer jullie richting vasse gaan.
maar dit zal op dat moment bekeken worden.

hoop jullie te zien op een zonnige zondag ochtend.
[/quote]

Rugtasje? ik hoop niet te overnachten hoor ;)

Zondag heb ik geen andere verplichtingen, dus als 't weer mee werkt ben ik er bij.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 26 mar 2010 22:41

@ nickst

Zorgen dat je genoeg water en eten bij je hebt. Het zal er om spannen of het droog blijft of niet, het word niet echt warm dus wat dikkere kleding zou niet verkeerd zijn.

De buienradar geeft om 8 uur een plukje regen aan maar dat kan altijd nog veranderen van de een op de andere dag.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

siemert1971
Forum-lid

siemert1971 27 mar 2010 00:50

Hopelijk valt het mee,
Ik zet misschien wel ff een spatbordje achterop (ok ziet er niet uit) maar ik vind niets erger dan het water wat tegen mijn rug opspat.

Stoppen we nog ergens? ivm meenemen voeding..

Groeten

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 27 mar 2010 10:10

Water achter op je rug is inderdaad heel vervelend. Onderweg zullen we inderdaad nog wel ergens stoppen. Bij een cafe/restaurant en dan kun je wat te eten en te drinken nemen als je daar zin in hebt, wel geld meenemen dan ;)

Misschien dat we ook wel tegen 10 uur kunnen vertrekken als dit gunstiger uit komt met het slechtere weer, maar dat is nog even buienradar aanhouden.

Edit 13:17:

Gezien de buienradar nu hebben we morgen geen last van regen :)
Cervélo R3SL
BMC CX02

freekenstein
Forum-lid

freekenstein 27 mar 2010 14:37

mensen, helaas een afzegging van mijn kant. Vanochtend tijdens het halen van de boodschappen grandioos door mijn enkel gegaan, dus het lijkt me niet verstandig om een eind te gaan fietsen. Erg jammer want ik had er net zo'n zin in
I refuse to join any club that would accept me as a member

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 27 mar 2010 15:49

[quote="Freekenstein"]mensen, helaas een afzegging van mijn kant. Vanochtend tijdens het halen van de boodschappen grandioos door mijn enkel gegaan, dus het lijkt me niet verstandig om een eind te gaan fietsen. Erg jammer want ik had er net zo'n zin in[/quote]

Ai, dat is minder om te horen. Kun je inderdaad beter niet fietsen om het niet te forceren, beterschap met je enkel.
Cervélo R3SL
BMC CX02

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 27 mar 2010 19:57

Gezien het weer, wat wel mee zal vallen, starten we gewoon om 9:30. Iedereen die mee gaat graag aanwezig bij Restaurant Frans op den bult (parkeerplaats achter het restaurant) om 9:30 uur. Onderweg stoppen we bij een restaurant/cafe en als men wat eten en drinken wil dient men dat uit eigen portemonnee te betalen (ik kan jullie niet sponsoren ;) )

Tot morgen
Cervélo R3SL
BMC CX02

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 27 mar 2010 21:52

Weeronline zegt lichte regen in de ochtend, droog 's middags. Weer.nl houdt het op lichte regen gedurende de dag. Zal wel heel erg meevallen.

Heb er zin in! Hoop dat ik een beetje normaal kan slapen. Tocht zal voor mij plusminus 133 km zijn (goede nachtrust vereist...).

cisco
Forum-lid

cisco 28 mar 2010 19:37

Zie dit topic nu pas ....
Vanmorgen alleen wezen fietsen, volgende keer beter .
Titus RX
Focus Maris Expert
Cannondale Synapse hi mod Carbon

nickst
Forum-lid

nickst 28 mar 2010 19:48

was een zeer leuke ronde. vond zelf wel jammer dat ik nog niet veel getraint had. dus moet net achter oldenzaal lossen. ben toen in alle rust terug gefietst. had toch nog 81 km op de teller staan. maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. heb genoten van elke kilometer (op de kasseien na dan). toch verbazingwekkend dat je in een groepje toch makkelijk een hogere gemiddelde snelheid rijdt. maar er is nog 1 ding. weet nog geen gezichten bij de forumnamen.

Plaats reactie