Triple nodig voor beklimmingen Luik - Bastenaken - Luik?
- thestudent
- Forum-lid HC
Volgens mij is het mogelijk om met een athenagroep een 29 achter te steken. Hierdoor krijg je het kleinste verzet van 34 29. Dat komt overeen met een verzet van 30 25 een triple is dan niet per se nodig. Alhoewel je dan natuurlijk wel meer mogelijkheden tot lagere verzetten hebt bij een triple.
Campagnolo maakt echter wel bepaalde triple onderdelen, worden echter niet als groep geleverd en volgens mij ook alleen voor 10speed campagnolo.
Campagnolo maakt echter wel bepaalde triple onderdelen, worden echter niet als groep geleverd en volgens mij ook alleen voor 10speed campagnolo.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Voor de liefhebbers kun je op onderstaande link een triple verzet vergelijk en met een compact verzet. Je vult bijvoorbeeld eerst in welk verzet je nu op je triple hebt en klikt vervolgens op compare en vul dan een vergelijkend verzet in voor je compact.
Bereken je verzet
Bereken je verzet
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
Scepticus schreef:stekkerke schreef:Gisteren fiets binnengebracht voor 12-27 (9speed) achteraan.
11-28 (10 speed) was ook mogelijk maar daar gingen veel extra kosten bijkomen.
Los 28t kransje achter je huidige 12-25 cassette, 13 of 14t ertussenuit.
Voor 7 klaar :p
Bestaat een los 28t kransje? De grootste 3 kransjes zijn toch (altijd) vast gemonteerd met elkaar dmv een spider? Op een 11-28 shimano cassette die ik eens heb gemonteerd was dit 21-24-28.
-
- Forum-lid
ik heb luik gereden met een 39 vooraan en een 23 achteraan. was zeer goed te doen vond ik
pieterwillems schreef:ik heb luik gereden met een 39 vooraan en een 23 achteraan. was zeer goed te doen vond ik
ik reed gister de mortirolo op met 53 vooraan en een 11 achteraan. Makkie vond ik!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Da's nog niks. Ik reed gisteren op mijn stadsfiets de Scanuppia op. Fluitje van een cent, hartslag kwam niet boven de 120.
pieterwillems schreef:ik heb luik gereden met een 39 vooraan en een 23 achteraan. was zeer goed te doen vond ik
...en je achternaam is zeker Gilbert?
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
daPOKER schreef:pieterwillems schreef:ik heb luik gereden met een 39 vooraan en een 23 achteraan. was zeer goed te doen vond ik
...en je achternaam is zeker Gilbert?
ik heb maar een 11-23 cassette zitten
ik geef wel toe dat la redoute lastig was,
maar geraakte wel boven zonder problemen