Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
18 apr 2011 11:37
delirium schreef:en ik kan geen kommaneukers hebben die zagen dat anderen niet alle namen weten te spellen. Het is leuk dat je het kunt, maar who cares dat iemand anders een foutje maakt, schrijf zelf dan wel alles juist he!
Als je zo nodig de betweter uit moet hangen zoals de TS dat nu doet, dien je toch wel enige kennis ten toon te spreiden. Als als je Andy Schleck tot 2x toe verkeerd weet te schrijven (op een verschillende manier) is het wel duidelijk dat je niet echt weet waar je het over hebt.
Less is bore
-
delirium
- Forum-lid
delirium
18 apr 2011 11:39
Als als? Wat bedoel je daarmee? (leuk he!)
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
18 apr 2011 11:44
Waar blijft dat telefoonnummer nu?:D
60 x Ventoux
-
janvdsande
- Forum-lid
janvdsande
18 apr 2011 11:44
1. Michel Wuyts vind ik persoonlijk een uitstekend commentator. Ik kijk altijd naar Sporza ipv de de NOS. Smeets en Ducrot zitten er naar mijn idee echt te vaak 'naast'. Gisteren was ik veroordeeld tot de NOS helaas,. Voorbeeld van ernaast zitten: Schleckontsnapt en Ducrot zegt 'Daar gaat Fuglsang'.... Pas een tel of 15 laten komt hij tot de conclusie dat het Schleck was... Nu gebeurd dat mij iets te vaak, die missers...Nu is het wel zo dat er bij Sporza ook vaak dingen worden verteld die passen in de categorie 'gezwam', maar ik vind het komisch en ook vaak interessant wat er wordt verteld.
2. Hij is inderdaad fan van Cancellara, Gilbert en Contador. Mag hij? Hij is toch ook een mens met emoties en voorkeuren, en die mag hij wat mij betreft uiten! Hij heeft ontiegelijk veel parate kennis, en een goede kijk op coureurs... En zegt hij iets fouts, dan corrigeert Jose de Cauwer hem wel.. Dat hoor ik Smeets en Ducrot elkaar niet doen..
3. Maak jij nu typefouten of spelfouten? Ik moet moeite doen je post te kunnen ontcijferen zeg..
4. JIj belt Michel Wuyts, en dan ???
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
18 apr 2011 12:24
Wat mij ook stoorde waren zijn insinuaties betreffende scarponi door zijn uitstekende prestatie in MSR ( 1 minuut terugpakken op het vooropliggende groepje) toe te schrijven aan doping (zonder ook maar één bewijs) maar de prestaties van Cancellara en Gilbert in de daaropvolgende klassiekers dan toch wel normaal ( zonder te denken aan doping dus) vinden?
-
zero-cool
- Forum-lid
zero-cool
18 apr 2011 22:28
Als je zelf ook gekoerst hebt , erger je je soms crimineel aan Wuts zijn commentaar , de helft van de tijd ziet hij belangrijke dingen te laat , maar ja in het land der blinden is eenoog koning zeker he .
Moet wel toegeven dat hij als geen ander de palmaressen van vele renners kent.
Wat me vooral stoort aan Wuyts is , dat hij als sportverslaggever totaal niet objectief kan zijn , ah zo'n favoritisme voor sommigen.
In het veld bestaat maar 1 goede renner en dat is Nys.
En op de weg z'n filouke Mario Aerts en degene die op die moment top is.
Als de desbetreffende renner het jaar daarna geen topklassieker wint is het ineens over en out.
Maar ja "wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil" .
-
Deleted_User
- Forum-lid
Deleted_User
18 apr 2011 22:40
... het geluid kan natuurlijk ook af....
En dan zelf de uren vollullen tijden de koers....
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
18 apr 2011 23:26
waar is de tijd van fred de bruyne en uytterhoeven en daarbij nog het livecommentaar van de betreurde "jan wouters op de moto"? (zucht).
'k herinner mij nog de rit over de glandon waar eddy merckx in moeilijkheden was, wij waren aan het zwembad en ondertussen de radio aan met commentaar van Jan Wouters, en 't leek of we er zelf bij waren bij de koers, zo beklijvend kon die kerel zijn.
-
HenH
- Forum-lid
HenH
18 apr 2011 23:33
Op de radio heb je in andere sporten van die commentatoren. Ze praten vooral veel, dit is natuurlijk ook nodig.
Ik denk alleen dat het bij tv niet past. Op de radio moet je veel situaties uitleggen terwijl je dat op de tv wel ziet.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
derosa
- Forum-lid
derosa
18 apr 2011 23:34
Wuyts: +32 497 44 97 23. Maar niet zeggen dat je het nummer van mij hebt.
-
eelcoz
eelcoz
18 apr 2011 23:35
Iedereen die hier klaagt over Wuyts wil ik uitnodigen om eens een middagje naar de NOS te luisteren.
-
HenH
- Forum-lid
HenH
18 apr 2011 23:37
eelcoz schreef:Iedereen die hier klaagt over Wuyts wil ik uitnodigen om eens een middagje naar de NOS te luisteren.
+1:)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada