LVGH schreef:O Sensei schreef:dizzz schreef:Ik was er vlug uit, FP7
Ook chorus en mavic cosmic sl
http://www.mijnalbum.nl/Album=AI8QLWMD
Vooral die witte remhoeven zijn mooi
Alleen zijn ze niet wit
En ik maar denken dat ze wit zijn
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
LVGH schreef:O Sensei schreef:dizzz schreef:Ik was er vlug uit, FP7
Ook chorus en mavic cosmic sl
http://www.mijnalbum.nl/Album=AI8QLWMD
Vooral die witte remhoeven zijn mooi
Alleen zijn ze niet wit
gupe schreef:Ik ga dit jaar een nieuwe racefiets kopen . Nu had ik eerst in gedachten om bij men plaatselijke FM een Wilier Izoard aan te schaffen , frame prijs ong 1500 EUR.
( met Chorus en Mavic Cosmic SL )
Nu heb ik echter hier de prijslijst van Flarer in Italie binnengekregen ( ga dit jaar op vakantie naar Merano waar Flarer is gevestigd ) en prijzen van de Pinarello en De Rosa frames zijn daar wel veel goedkoper , een 1000 EUR goedkoper dan bij plaatselijke FM.
FP7 2050 EUR , Prince 2600 EUR ,Dogma 2720 EUR , De Rosa Avant 1500 EUR , King 2600 EUR
Zou daar enkel het frame kopen en laten opbouwen door plaatselijke FM.
Ik weet wel dat ik dan nog veel duurder uitkom dan men eerste keuze voor de Wilier.
Is er nu echt zo een verschil in kwaliteit en stijfheid tussen deze fietsen ? Wat denken julle ?
PinaMarko schreef:gupe schreef:Ik ga dit jaar een nieuwe racefiets kopen . Nu had ik eerst in gedachten om bij men plaatselijke FM een Wilier Izoard aan te schaffen , frame prijs ong 1500 EUR.
( met Chorus en Mavic Cosmic SL )
Nu heb ik echter hier de prijslijst van Flarer in Italie binnengekregen ( ga dit jaar op vakantie naar Merano waar Flarer is gevestigd ) en prijzen van de Pinarello en De Rosa frames zijn daar wel veel goedkoper , een 1000 EUR goedkoper dan bij plaatselijke FM.
FP7 2050 EUR , Prince 2600 EUR ,Dogma 2720 EUR , De Rosa Avant 1500 EUR , King 2600 EUR
Zou daar enkel het frame kopen en laten opbouwen door plaatselijke FM.
Ik weet wel dat ik dan nog veel duurder uitkom dan men eerste keuze voor de Wilier.
Is er nu echt zo een verschil in kwaliteit en stijfheid tussen deze fietsen ? Wat denken julle ?
Beste Gupe,
Kijk eens op de site van (of beter nog, rijdt er heen) KIWI CYCLE in Wijchen (bij Nijmegen). Daar krijg je naast goed advies ook een goede korting als je niks in te ruilen hebt!