Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Multi-inzetbare wielen

danny1407
Forum-lid

danny1407 11 feb 2010 13:53

Ah...eerst even excuses voor mijn onfatsoenlijke taalgebruik.
Ik heb dit inmiddels gewijzigd, was niet netjes.

Ik snap ook wel dat de reacties goed bedoeld zijn en ik spreek ook niet tegen dat er waarheid in zit.
Het is gewoon jammer dat iemands enthousiasme over iets moois de kop ingedrukt wordt door iets wat volgens anderen praktischer is.
90% van de aanschaffen die wij allemaal doen is naast praktisch, ook emotie.
Wie zou er nou niet net zo goed af zijn met een fiets of onderdeel wat goedkoper is, maar minder mooi?

De TS had de vraag anders kunnen forumuleren, waardoor de reacties waarschijnlijk heel anders hadden geweest.
Namelijk op zoek zijn naar een setje recreatiewielen wat ook voor tijdrijden gebruikt kan worden.
Dat is precies hetzelfde uitgangspunt, maar de opvatting van gebruik zal dan anders geintepreteerd worden.
Om dan met een tijdritstuur of extra koerswielen aan te komen.......

Het is gewoon jammer dat iemands enthousiasme over iets geen aandacht krijgt.
Het is me gisteren niet gelukt, ondanks duidelijke afspraken met de sigarenboer, om de staatsloterij te winnen.
Maar ik zag me vandaag al bij de autodealer in een Porsche Cayenne of Land Rover sport zitten lekkerbekken voor een auto waar ik aan de ene kant lekker snel mee kan rijden en anderzijds de boodschappen kan doen, die ik ook nog eens erg mooi vind.
Als ik dan van de verkoper te horen krijg dat ik voor hetzelfde geld een Skoda Superb station en een Renault Clio 16v kan kopen......dan loop ik toch echt weg met m'n vinger op het voorhoofd tikkend.

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed wat het ermee te maken heeft dat ik nog nooit een tijdrit heb gereden.
Ik werk zo'n 12 tot 14 uur per dag achter de computer en ja, dan staat op een ander scherm het forum (bijna) altijd open.
Om in een fietsbroek achter de computer te zitten is misschien wel een idee, als dat me het recht geeft om een mening te hebben.
FacebookS3RSSite

marleen
Forum-lid

marleen 13 feb 2010 15:47

Toch jammer dat de Cosmics bij Hopmans het goedkoopste blijken te zijn. Laat dit nou net zo ongeveer het verste weg te zijn vanaf Groningen :-(

treker
Forum-lid

treker 14 feb 2010 18:52

Daarnaast moet ik ook nog even zeggen dat ik niet zo'n fan ben van hopmans kwa service. Daarom zou ik nog even kijken naar de miche SWR carbon wielset op salden. Een fietsmaatje van mij heeft deze ook en is er erg content over.
Uiteraard zijn de Cosmics een goede optie en misschien is zoals vaak je eerste gedachten de besten, maar ik weet niet of ik het zelfde zou doen in jou situatie
How faster your spin, how faster you go

bravoman
Forum-lid

bravoman 14 feb 2010 22:21

Trek(er) schreef:Daarnaast moet ik ook nog even zeggen dat ik niet zo'n fan ben van hopmans kwa service. Daarom zou ik nog even kijken naar de miche SWR carbon wielset op salden. Een fietsmaatje van mij heeft deze ook en is er erg content over.
Uiteraard zijn de Cosmics een goede optie en misschien is zoals vaak je eerste gedachten de besten, maar ik weet niet of ik het zelfde zou doen in jou situatie

Is Salden dan wel in de buurt van Groningen?
Je kan ze wel op laten sturen natuurlijk, maar lijkt me dat Marleen ze eerst wel even wil zien.

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 15 feb 2010 11:05

Salden zit in Limburg, maar die verzenden wel ;)

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 15 feb 2010 16:44

Als je met de auto op en neer gaat van Groningen naar Bergen op Zoom dan zijn ze nog steeds goedkoper als dat je ze in het Noorden koopt.

Gewoon combineren met een weekendje weg ;)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 feb 2010 16:49

Of je koopt gewoon Kuipers met full carbon velgen (al dan niet voor tubes), die worden gewoon door de postbode op de stoep afgeleverd ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

marleen
Forum-lid

marleen 15 feb 2010 20:31

Amclassic-fan schreef:Of je koopt gewoon Kuipers met full carbon velgen (al dan niet voor tubes), die worden gewoon door de postbode op de stoep afgeleverd ;)

Vind die Kuipers minder mooi omdat ze helemaal zwart zijn. Heb al gelezen dat daar weer stickers voor te krijgen zijn maar dan zie ik het voordeel van deze niet in ten opzichte van de Cosmic Carbone's

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 15 feb 2010 20:47

Trek(er) schreef:Daarnaast moet ik ook nog even zeggen dat ik niet zo'n fan ben van hopmans kwa service. Daarom zou ik nog even kijken naar de miche SWR carbon wielset op salden. Een fietsmaatje van mij heeft deze ook en is er erg content over.

Nee salden is goed. Ik heb nooit problemen met Hopmans, het word altijd netjes geregeld.

Ik ga er vrijdag heen, als je wilt kan ik ze voor je meenemen en opsturen.

marleen
Forum-lid

marleen 15 feb 2010 21:07

japie carbon schreef:

Dat klinkt wel als een erg aantrekkelijk aanbod! Ik moet alleen nog wel even zeker weten of die 675,- geldt voor de versie met de witte stickers

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 15 feb 2010 21:09

mister_arby schreef:Als je met de auto op en neer gaat van Groningen naar Bergen op Zoom dan zijn ze nog steeds goedkoper als dat je ze in het Noorden koopt.

Gewoon combineren met een weekendje weg ;)

Inderdaad. Volksabdij in Ossendrecht is aan te bevelen. Fietsen mee, rondje Oesterdam - Philipsdam, lekker eten en retour richting Groningen met wielen en met een zeer leuk rondje fietsen. Voor een route beschrijving (GPS gelogd), stuur maar een PM met je e-mail adres.
Twitter: @rbruijns

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 15 feb 2010 21:42

Marleen schreef:
japie carbon schreef:

Dat klinkt wel als een erg aantrekkelijk aanbod! Ik moet alleen nog wel even zeker weten of die 675,- geldt voor de versie met de witte stickers

Volgens mij maakt dat niet uit. Maar je kan ze even bellen.

Plaats reactie