Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Februari

dirk999b
Forum-lid

dirk999b 14 feb 2010 15:30

een vraagje,
is de fiets van februari die combi met de procycling ?
of is het een andere editie.
Ik heb deze vastgehad maar kon nergens uit afleiden dat dit ook het februarinummer was ?

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 15 feb 2010 10:37

Yes: de combi met Procycyling, met de hoofdtitel BRRR, van deze fietsen krijgen we kippenvel.

franskem
Forum-lid

franskem 18 feb 2010 16:06

Ik vind het een enorme mislag om de koopgids op deze manier uit te brengen.
1. het is belachelijk om daar 6,95 voor te vragen
2. het is belachelijk om hem los van Fiets zelf uit te brengen
3. het is belachelijk dat de koopgids géén koopgids is, maar dat ik alles op internet
op moet gaan zoeken, wat is dan het nut van de koopgids
4. het is belachelijk dat ik me aan moet melden voor clubfiets, wat vervolgens mislukt

jammer, ik denk dat het enorme gemiste kans is.

diogenes
Forum-lid

diogenes 18 feb 2010 17:02

Ik heb die koopgids altijd al waardeloos gevonden. Ik herinner mij nog een commentaar :

"lekker rood".

Tja... wat moet je met zo iets?
Velgenfluisteraar

Florezido

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 18 feb 2010 19:08

[quote="franskem"]Ik vind het een enorme mislag om de koopgids op deze manier uit te brengen.
1. het is belachelijk om daar 6,95 voor te vragen
2. het is belachelijk om hem los van Fiets zelf uit te brengen
3. het is belachelijk dat de koopgids géén koopgids is, maar dat ik alles op internet
op moet gaan zoeken, wat is dan het nut van de koopgids
4. het is belachelijk dat ik me aan moet melden voor clubfiets, wat vervolgens mislukt

jammer, ik denk dat het enorme gemiste kans is.[/quote]

Ik zie de link tussen clubfiets en de koopgids niet, maar wat gaat er mis?

Clubfiets is overigens alleen voor abonnees. Gezien je 2e punt denk ik dat je dat niet bent, dan kun je je dus idd niet aanmelden bij clubfiets.
Ben je wel abonnee, pm me dan je gegevens even dan zoek ik uit wat het probleem is.
Afbeelding | Afbeelding

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 19 feb 2010 10:35

Voor alles is een reden, zelfs als je iets belachelijk vindt. De Koopgids is primair bedoeld als extra 13e nummer voor de abonnees. Vorig jaar was dat de Seizoensspecial, die helemaal niet los te koop was. We brengen hem dit jaar ook los omdat er vorig jaar veel losse kopers van baalden dat de seizoensspecial niet te koop was. Ben je losse koper en vind je de Koopgids niet interessant genoeg, dan moet je 'm vooral in de winkel laten liggen. Er is niemand die je dwingt.
Die 6,95 is een heel nette afspiegeling van de kosten die we hebben gemaakt om de Koopgids te maken. Zo duur is het gewoon als er minder advertenties in staan. Hij ligt los van Fiets omdat we de Koopgids twee maanden in de winkel willen laten liggen en dus er niet uit gaat met het februarinummer. En waarom internet? Soms is dat een beter medium om iets op te zoeken. Dat blijkt ook uit onze Koopgids online, die in 2009 gemiddeld zo'n 20.000 keer per maand werd geraadpleegd. Blijkbaar werkt die gratis tool goed. Waarom we de redactionele keuzes maakten zoals ze zijn gemaakt, lees je prima in het redactioneel.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 19 feb 2010 10:49

Volgens mij is het heel simpel: er is veel vraag naar en het ding ziet er prachtig uit. Daarmee is alles wel gezegd dacht ik, toch?

spook
Forum-lid

spook 19 feb 2010 11:19

Is er iemand die mij misschien kan vertellen welke racemerken er getest worden? Ik heb de Procycling al op cde mat gevonden, dus voor ik de Fiets koop ben ik daar wel benieuwd naar.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 feb 2010 22:03

Er worden geen racemerken getest. Volgens mij wordt dat in het lijfblad gedaan.
Het is gewoon een hele mooie gids met prachtige fietsen en accescoires die geheel naar de hedendaagse maatstaven kunstzinnig zijn gefotografeerd.
Ik vind hem prachtig....Zeg maar de Snoeks van de fietsen.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie