Fiets Forum kleding 2010
-
- Forum-lid
Of iets met heel veel reclame en daarbij enkele goede doelen, zoals hartstichting of KWF.
fietsfanaat
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]
Afgelopen jaar zijn er wat ontwerpen gemaakt met als inspiratie Rock Racing.
[/quote]
Klopt, zag er erg stoer uit.
Heb al even zitten zoeken maar kan dat topic (met de voorbeelden) niet zo gauw vinden.....
Afgelopen jaar zijn er wat ontwerpen gemaakt met als inspiratie Rock Racing.
[/quote]
Klopt, zag er erg stoer uit.
Heb al even zitten zoeken maar kan dat topic (met de voorbeelden) niet zo gauw vinden.....
Dat topic is hier terug te vinden:
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=21381
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=21381
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Scythe"]Dan schieten de kosten wss wel omhoog, omdat massaproductie uit blijft.
Staat er één te wachten bij een stoplicht, zie je zijn nickname en dan denk je... Ik ga een blokje om![/quote]
Eigen forumnaam op 't shirt kostte bij de vorige forumkleding slechts 10 per shirt. Dat valt wel mee.
Mijn persoonlijke mening is dat goede doelen helemaal niets met forumkleding te maken hebben. Laat iedereen er vrij in om wel of niet te doneren aan een goed doel, maar ga het niet opdringen. Al die goede doelen komen mijn neus behoorlijk uit. Al die onzin, wat maakt 't nu uit of Pietje wel of niet een keer (vaker) een berg op rijdt, voor de hoeveelheid geld die Jan over heeft voor 't goede doel? Ik wil echter hier niet een discussie over goede doelen beginnen. Als iemand er verder over wil gaan open dan even een topic in 't fietscafé.
Staat er één te wachten bij een stoplicht, zie je zijn nickname en dan denk je... Ik ga een blokje om![/quote]
Eigen forumnaam op 't shirt kostte bij de vorige forumkleding slechts 10 per shirt. Dat valt wel mee.
Mijn persoonlijke mening is dat goede doelen helemaal niets met forumkleding te maken hebben. Laat iedereen er vrij in om wel of niet te doneren aan een goed doel, maar ga het niet opdringen. Al die goede doelen komen mijn neus behoorlijk uit. Al die onzin, wat maakt 't nu uit of Pietje wel of niet een keer (vaker) een berg op rijdt, voor de hoeveelheid geld die Jan over heeft voor 't goede doel? Ik wil echter hier niet een discussie over goede doelen beginnen. Als iemand er verder over wil gaan open dan even een topic in 't fietscafé.
Helemaal mee eens. Hetzelfde geldt voor mij ook voor sponsoring. Ik ga niet met de naam van één of nadere FM-toko rijden alleen omdat ze zo aardig zijn 5 euries van het aankoopbedrag bij te dragen. Dan betaal ik die grijpstuiver zelf wel bij. Overigens vind ik het idee van GastheerG ook erg leuk!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik vind dat met die blokjes wel hilarisch!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Het idee van forum kleding spreekt mij wel aan,maar dan wel een beetje serieuze kleding.
Ik heb geen zin om voor joker te rijden met een blokje's shirt.,of met reclame waar ik niet achter sta.
Je zou ook eens kunnen informeren voor kleding bij Rogelli. Ik heb goed ervaring met dit merk kleding.
Ik heb geen zin om voor joker te rijden met een blokje's shirt.,of met reclame waar ik niet achter sta.
Je zou ook eens kunnen informeren voor kleding bij Rogelli. Ik heb goed ervaring met dit merk kleding.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
In eerste instantie zou ik ook willen opteren voor serieuze mooie kleding.
Maar mocht het idee van de blokjes/reclame meer aanhangers hebben dan vind ik dat ook prima.
In eerste instantie is het eerst maar eens kijken hoeveel animo ervoor is.
Dus mocht je geïnteresseerd zijn, pm dan even.
Na het definitieve ontwerp + een kostenindicatie kan je er dan altijd nog voor kiezen om wel/niet mee te doen. Maar zolang er geen 20 mensen interesse hebben hoeven we ons over het ontwerp nog niet druk te maken.
Maar mocht het idee van de blokjes/reclame meer aanhangers hebben dan vind ik dat ook prima.
In eerste instantie is het eerst maar eens kijken hoeveel animo ervoor is.
Dus mocht je geïnteresseerd zijn, pm dan even.
Na het definitieve ontwerp + een kostenindicatie kan je er dan altijd nog voor kiezen om wel/niet mee te doen. Maar zolang er geen 20 mensen interesse hebben hoeven we ons over het ontwerp nog niet druk te maken.
Gazelle Team TVM \'99
hhhmmm....blokjes....... zwart.... wit.... stof.....flapperflapper......vlag..... finish.......
alweer een ritje als eerste over de streep
leuk idee
ik doe ook mee
ontwerp maakt niet zoveel uit kleur wel alles behalve een witte broek!!!
alweer een ritje als eerste over de streep
leuk idee
ik doe ook mee
ontwerp maakt niet zoveel uit kleur wel alles behalve een witte broek!!!