Dolomieten Marathon 2010
Knap hoor rvo 5 uur en 53 minuten. Ik zelf was met een heel ander doel in de dolomieten, door mijn overgewicht (120kg bij 2mtr 4)hoef ik natuurlijk geen enkel verbeelding tehebben, om een mooie tijd neer tezetten. Die mooie tijd is er dus ook niet gekomen, maar ik heb wel een prachtig week gehad, met alleen maar hoogtepunten, wat een schitterend gebied is het daar toch. In de training vooraf had ik al snel door dat het met mijn gewicht en de warmte (ben erg krampgevoelig)geen doen was om de hele tedoen. Ik heb de 106 km gedaan, wat al zwaar genoeg was voor mij. Heb nu ook met eigen ogen kunnen zien, en men benen kunnen voelen wat er voor nodig is om de hele marathon tedoen. Mijn doel voor volgend jaar is flink afvallen, proberen rond de 100 kg uit tekomen, en dan ook te schitteren op de chau, heb er nu alweer zin in. Veel mensen trouwens gezien die de uitputting nabij waren, ook bij de 106 km versie, zulke taferelen heb ik zelf niet mee gemaakt, heb wel kramp gehad de laatste berg, maar de 5500 km trainig vooraf deden mij snel weer herstellen.