Het grote Amstelgoldrace topic!
Van de Rabobank zou ik eerder op Paul Martens gokken dan op Gesink.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn favorietenlijstje is Van Avermaet, Samuel Sanchez, di Luca, Kolobnev, Cunego, Sagan, Gesink, Vinokourov, Frank en Andy Schleck, Hesjedal, Gilbert, Evans.
Het valt me wel op dat er dit jaar relatief weinig Nederlanders in de Rabo ploeg zitten. Ik hopp dat de Rabo Spanjaarden de weg een beetje kennen in Zuid- Limburg.
Het valt me wel op dat er dit jaar relatief weinig Nederlanders in de Rabo ploeg zitten. Ik hopp dat de Rabo Spanjaarden de weg een beetje kennen in Zuid- Limburg.
-
- Forum-lid
Rabobank zal traditiegetrouw de hele dag op kop rijden met uitzondering van de kilometers waar het er om gaat. Alle kanshebbers voor de zege gaan, gelijk Hushovd bij Cancellara, in het wiel van favoriet Gilbert plaatsnemen. Die is ook niet helemaal van gisteren en besluit het werk niet alleen op te knappen.
Daardoor blijft een groep moedige vluchters uit de greep van het peloton. In een woeste sprint op de Cauberg weet Michel Kreder met zijn laatste krachten zijn wiel als eerste over de streep te duwen. En zo is superploeg Garmin Cervelo toch nog de grote winnaar van het voorjaar met twee klassieke hoofdprijzen.
Daardoor blijft een groep moedige vluchters uit de greep van het peloton. In een woeste sprint op de Cauberg weet Michel Kreder met zijn laatste krachten zijn wiel als eerste over de streep te duwen. En zo is superploeg Garmin Cervelo toch nog de grote winnaar van het voorjaar met twee klassieke hoofdprijzen.
-
- Forum-lid HC
Apart dat Cancellara ineens als favoriet/outsider word genoemd.
Ik zie hem echt niet winnen hier.
Ik denk Gilbert, Schleck of wellicht een van de giro favorieten?
wasbeer2006 schreef:Apart dat Cancellara ineens als favoriet/outsider word genoemd.
Nah, enkel iemand om rekening mee te houden mocht het heel raar lopen en hij met een paar mannen in een kopgroepje zit.
Dat is het enige scenario dat ik kan bedenken dat zoiets kan gebeuren. Wat Cancellara miste aan steun, kan hij zelf wel geven aan de Schelck-brothers:
Cancellara in een kopgroep, hoeven zij niet te rijden. Hoeven ze pas op het einde echt aan de bak. En wordt het niet dichtgereden, dan zit Cancellara dus voorin.
Maar goed, dit is zeker niet hoe ik denk dat het zal lopen, maar alleen op deze manier zou ik zoiets zien gebeuren.
Als favorieten zie ik toch meer mannen als de Schlecks, Gilbert, etc.
Ryder Hesjedal.
Vorig jaar al 2e, dit jaar ook sterk in GP Indurain en Ronde v Baskenland.
Vorig jaar al 2e, dit jaar ook sterk in GP Indurain en Ronde v Baskenland.