Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het ik ben net vader geworden thema!

twor
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 jul 2009 09:13

twor 30 jul 2010 10:51

[quote="Geer"][quote="Farelli"][quote="Geer"]De kleine doerak slaapt eindelijk door, daar heeft ze bijna negen maanden voor nodig gehad om over na te denken!

Trainingen here I come! Yessssssss[/quote]

Ik begrijp dat je 's nachts traint? ;)
Fiets ze![/quote]

Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Neh, maar het is vooral de als een kind 's nachts niet goed slaapt, dan ben je er overdag dubbel zo druk mee. Daarbij komt dat ik 's avond, na werk, gewoon te moe ben. Dus komt het op het weekend aan. Maar ja, dan wil je wel eens lekker met je dochtertje knuffelen, naar kinderboerderij, opa en oma, andere opa en oma...
[/quote]
Gelukkig :) ik ben niet de enige die met dit bijltje moet hakken, 't is zo nu en dan echt even schipperen om toch nog zo nu en dan te kunnen fietsen. Ik heb 2 dochters (2 jaar en 7 maanden) en daar kan je behoorlijk druk mee zijn.

Ik merk nu alweer dat het 's avonds eerder donker begint te worden dus dat word weer een nieuwe uitdaging. Ik heb ter voorbereiding daarvoor gisteravond alvast een coax kabel naar de schuur getrokken zodat ik straks in de schuur op de tacx wat TV kan kijken.

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 30 jul 2010 13:53

Sinds 28 mei ben ik ook een trots papa van een mooie dochter :) Tijdens de eerste weken pakte ik mijn fietsmomentjes tijdens de middagdutjes van moeder en dochter. Echter de laatste maand heb ik helaas niet meer op de racefiets gezeten :( Door de weeks ben ik twee avonden met mijn dochter alleen en kan ik dus niet weg. De andere avonden ben ik vaak ook druk met haar of andere dingen bezig en de weekenden zitten vaak vol..
Oplossing is om dan vaker met de stadsfiets naar het werk te gaan (+/- 22 km enkele reis).
Vanavond met mijn (fiets)vriend lekker een rondje Schoonhoven maken en zondag een langere toertocht fietsen :) :)
Nu met dochter is het dus wel een stuk minder fietsen maar het leven is er absoluut niet minder mooi om geworden............

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 30 jul 2010 16:20

Hehehe...het leven is er inderdaad mooier op geworden. Maar toch mis ik die vaste regelmaat, 2 keer in de week met de trainingsgroep mee en 1 keer in de week een wedstrijdje! Niet specifiek een lichamelijk gemis, maar ook een stuk gemis van 'wielergezellig'.

Lekker ouwe nelen tijden de training met de matties. Naar een koers (met auto of fiets), daar een ranzige bak koffie drinken, rugnummer opprutsen, rondje verkennen, beetje babbelen met de 'concurentie, buurten bij de trainer van een andere ploeg....

Over twee jaar fiets ik uit met mijn dochter op de 'stang'. Zwaaiend naar het publiek. Hopelijke zwaait het publiek dan eens terug; niet naar mij, maar naar haar.

laulau
Forum-lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 20 jul 2005 15:04

laulau 08 aug 2010 12:43

Onze kleine man is inmiddels bijna 5jr oud. Samen met allebei een fulltime baan betekent dat weinig tot geen tijd voor training doordeweeks, zeker niet met het weer korter worden van de dagen en het nogal eens later thuiskomen door files.

Mijn trainingen blijven dan ook beperkt tot hooguit een 1,5u doordeweeks, wat langer op de zondag, maar dan met de kleine in een Burley achter de MTB. Het heeft iets idioots burgerlijks om zo rond te rijden, maar als een babysit service niet direct voorhanden is moet het maar zo, plus dat met die kar erachter het dubbel zo hard trappen is en dus meer training geeft in het korte tijdsbestek.
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 24 aug 2010 00:49

Afgelopen zaterdagavond 21-8 is om 21.08 uur Bart geboren!
Hij weegt 4075gr en is met een keizersnede ter wereld gekomen!
Gelukkig maken moeder en kind het goed!!

Moest het uiteraard ff melden op het forum!

Groet
Rémon

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 24 aug 2010 09:42

@Remon@ Van harte met jullie kleine! Geweldige goede timing om het mes op 21-8 er om 21.08 in te zetten :) Veel plezier en geluk!

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 24 aug 2010 10:20

@rinke als ie in de toekomst ook van deze goede tijden neergaat zetten dan beloofd dat wat. ;)

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 24 aug 2010 10:34

@Remon, van harte

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4640
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 24 aug 2010 22:35

Van harte Remon.

Hier is gisteren op de 23e een heel klein meisje van 2800 gram geboren.
Ik ben dus nu vader van een goede klimster Zeker als ze zo snel is als met de geboorte. Van begin breken vliezen tot geboren 4 uur, en dat voor de eerste

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 24 aug 2010 22:55

Alle kersverse vaders: van harte gefeliciteerd met het pasgeboren kroost!!

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 24 aug 2010 23:16

@scottwilko Van harte!! Alles goed met moeders?

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 25 aug 2010 11:23

He, zie dit topic nu pas. Allereerst congrats aan alle verse papa's. Mijn kleine meid is nu 10 maanden oud. Superleuk, maar van fietsen is dit jaar bijzonder weinig gekomen. Eigenlijk alleen woon-werk op de fixie. Hopelijk volgend seizoen beter, liefst ook weer wat wedstrijdjes.

Maarreh, wat is zo'n kindje lief he?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie