Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Forumlid van het jaar 2009

danny1407
Forum-lid

danny1407 26 dec 2009 10:43

[quote="GastheerG"]De lol om met een fotoserie te plaatsen is vooral leuk als er op wordt gereageerd.
Sex in je eentje kan nog leuk zijn..........[/quote]

Ik hoop dat ik het niet uit hoef te leggen want dan zal ik ongetwijfeld visioenen krijgen die ik liever niet heb........
Maar de combinatie van deze 2 regels kan je met een nieuwe reportage werkelijk onsterfelijk maken op het forum! ;)

Wedden dat je dan de eerste ter wereld bent met een forum-oeuvre-prijs!!!
FacebookS3RSSite

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 26 dec 2009 10:57

+1 GastheerG

Ik maak elk jaar (lees: dag) weer met veel plezier gebruik van het forum. Het is altijd leuk dat je reacties krijgt op jou opmerkingen, vragen en overige zaken. En natuurlijk help ik graag mensen met met hun vragen en dergelijke.

Hoop dat ik toch een kleine bijdrage heb kunnen leveren, maar dat haalt het lang niet bij vele andere forum gebruikers die van allerlei zaken verzinnen. Forumritten, baanclinics, verhalen (met foto's!), projecten, contest en het weggeven van fietsen.

Ben daar natuurlijk ook erg dankbaar voor en hoop dat we ook het komend jaar weer met veel plezier en respect voor elkaar (al is dat soms ook zo moeilijk) weer te genieten van alle bijdragen op het forum.

Folle lok en seine!

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 26 dec 2009 11:42

En Sharkman1? Hij geeft ook altijd een prima advies.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

corniel
Forum-lid HC

corniel 26 dec 2009 11:58

[quote="rhalff"]Moet zeggen dat Corniel ook niet slecht bezig is, met z´n enthousiasme over het tijdrijden en het opzetten van de fietsx site en natuurlijk de photoshop contest (..)[/quote]

*bloos*

Hoewel ik vind dat GastheerG zeer bepalend is op dit forum (en ik hem daar zeer erkentelijk voor ben) vind ik dat ZorroI met zijn initiatief dit jaar meer recht heeft op deze titel dan GastheerG.

Maar uiteindelijk gaat mijn stem naar Bottecchia. Zijn uit de hand gelopen trainingsrondje, heeft mij zo onbedaarlijk doen lachen. Het aantal verwijzingen naar deze actie op het forum is dan ook niet voor niets zeer groot.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 26 dec 2009 11:58

[quote="janjmagic"]En Sharkman1? Hij geeft ook altijd een prima advies.[/quote]

Eens!
Niets is wat het lijkt..

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 26 dec 2009 12:11

Als er toch al genomineerd moet worden gaat mijn stem naar GastheerG.
In mijn bescheiden mening schrijft hij leuk, en houd het wel echt levendig.

marc
people are strange when you\'re a stranger

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 26 dec 2009 12:42

Wat moeilijk joh, want als het aankomt om gortdroge antwoorden spant Serge vooor mij de kroon, hij is zo grappig, maar hij zegt ook logische dingen, kijk nou maar hier hoe godvergeten politiek correct ie is, alleen ik mag niet mee knutselen aan DE fiets, toch jammer Serge :)

GastheerG is erg vriendelijk en op een fijne rustige manier aanwezig of zo, dat stel ik enorm op prijs.

Corniel is onze huis tuin en keuken Hyper de pieper, dat is ook best bijzonder.

Maar inderdaad wat ik hier zo leuk vind is het totaal ding, dit forum wordt gemaakt door iedereen. Ik ben blij dat ik het gevonden heb, daardoor heb ik dat vrouwenritje gehad en ik leer heel veel.

Ik kan niet kiezen, dat van Zorro vind ik supercool, maar laten we eerlijk wezen zonder de rest van het forum ging dat ook niet zo hard en Danny lijkt me gewoon heel aardig.

Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 26 dec 2009 13:03

Danny1407 om z'n mooie projecten en leuke verslagen.
ZorroI om de mooie weggeefactie.
GastheerG om z'n kennis, mooie verhalen en leuke initiatieven.
Amclassic-fan om z'n kennis, en de bereidheid die altijd te delen met iedereen.
Corniel om z'n grappige stukjes en fanatisme.

Ze zijn allen al genoemd, maar deze sprongen er voor mij toch 't meeste uit.

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 26 dec 2009 14:14

Ik doe ook niet mee met een stemronde, de reden is echter niet dat ik politiek correct ben of wil overkomen ;) Maar dat ik 'misselijk' wordt van al die verkiezingen, top10's, lintjes en schouderklopjes in deze tijd van het jaar. Wat mij betreft in 99% van de gevallen totaal zinloos en onnodig. Een complimentje op z'n tijd is prima en ik denk dat alle genomineerden best weten dat ze gewaardeerd worden, ook door mij. Keep up the good work! :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

noppie
Forum-lid

noppie 26 dec 2009 15:10

Zonder narcistisch te worden en zonder het schaamrood op mijn wangen durf ik wel te stellen dat IK het FORUMLID van het jaar 2009 ben. Geen fanmail aub.
kiekeboe

whocares
Forum-lid

whocares 26 dec 2009 15:22

nop (pi) e
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie