Ben vandaag toch maar binnen gebleven.
1h 20 min op de rollen gereden.
Vriesweer?
@ Ottie,
Nee dit is in Noorwegen onderweg terug naar huis Wel door de kou alle olie uit het blok geklapt dus moest nog wachten voor 1,5 uur in -29 ook
Dus mijn meter van de auto week niet af!
Min 5 in Nederland is niks, dan loop ik in mijn T-shirtje haha
Maar even on topic: Mountainbiken is een goede oplossing!
Nee dit is in Noorwegen onderweg terug naar huis Wel door de kou alle olie uit het blok geklapt dus moest nog wachten voor 1,5 uur in -29 ook
Dus mijn meter van de auto week niet af!
Min 5 in Nederland is niks, dan loop ik in mijn T-shirtje haha
Maar even on topic: Mountainbiken is een goede oplossing!
Amclassic-fan schreef:Volgens mij was iets van -18 ofzo de koudste temperatuur die het KNMI gemeten had. Ik ben net gewoon lekker gaan mtb'en met -10 (aan 't eind -8), alleen wat koude tenen, voor de rest geen probleem. Lekker in de sneeuw gespeelt.
V.T.T. ik heb gespeeld, jij hebt gespeeld/heb jij gespeeld hebt gespeeld
Het zijn meer dan alleen je tenen...hihi.....brrr blijf lekker in de sportschoo l;)
Klik hier
http://www.harelbeke.be/vrije-tijd/spor ... -in-de-kou
http://www.harelbeke.be/vrije-tijd/spor ... -in-de-kou
@Omer,
Als je dan een Link plaatst check dan even of die werkt
Dit is de LINK die je waarschijnlijk bedoelde.
Morgenochtend zal het koud zijn (-10 tot -15) en de wind maakt het nog kouder. Maarrrr.....sneeuw op komst (5-10cm voorspeld) dus de MTB uit de vodden gehaald en klaargemaakt.
Er staat ook een windkracht 4 morgen met risico op sneeuwduinen. HET moment om eens lekker te crossen dwars door zo'n duin heen etc. Ik ben geen blubber liefhebber
Goede hanschoenen aan, overschoentjes en een waterdicht jack. Het enige is dat je niet bezweet stil moet gaan staan want dat koelt erg hard af.
Ha....kan ik eens mijn Adidas Arctic broek aan. Koud genoeg.
Echt geen doen met de racer nu. Pure sneeuw is tot daar aan toe maar die ijsplakken, aangereden sneeuw is niks. MTB dus.
Mvg, Zorro
Morgenochtend zal het koud zijn (-10 tot -15) en de wind maakt het nog kouder. Maarrrr.....sneeuw op komst (5-10cm voorspeld) dus de MTB uit de vodden gehaald en klaargemaakt.
Er staat ook een windkracht 4 morgen met risico op sneeuwduinen. HET moment om eens lekker te crossen dwars door zo'n duin heen etc. Ik ben geen blubber liefhebber
Goede hanschoenen aan, overschoentjes en een waterdicht jack. Het enige is dat je niet bezweet stil moet gaan staan want dat koelt erg hard af.
Echt geen doen met de racer nu. Pure sneeuw is tot daar aan toe maar die ijsplakken, aangereden sneeuw is niks. MTB dus.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Oeps sorry.Dank uZorroI schreef:@Omer,
Goede hanschoenen aan, overschoentjes en een waterdicht jack.
Mvg, Zorro
vorig jaar heb ik meegedaan aan de hel van kasterlee,
15 km hardlopen / 105 km MTB / 30 KM hardlopen
toen waren er slechte omstandigheden vanwege een hele week regen (modder op 't parcours). Ikzelf was de laatste gefinishte.
Vandaag is deze wedstrijd weer aan de gang, omdat ik me meer focus op het fietsen en minder op het hardlopen doe ik nu niet mee.
Het is daar nu -5, 1 meter sneeuw en windkracht 4-5. Echte bikkels daar aan het werk!! voor meer informatie www.winterduathlonkasterlee.be
Het kan dus altijd, ongeacht de omstandigheden. De vraag is hoeveel je er ervoor over hebt. Vandaag ga ik op de rollen!!
15 km hardlopen / 105 km MTB / 30 KM hardlopen
toen waren er slechte omstandigheden vanwege een hele week regen (modder op 't parcours). Ikzelf was de laatste gefinishte.
Vandaag is deze wedstrijd weer aan de gang, omdat ik me meer focus op het fietsen en minder op het hardlopen doe ik nu niet mee.
Het is daar nu -5, 1 meter sneeuw en windkracht 4-5. Echte bikkels daar aan het werk!! voor meer informatie www.winterduathlonkasterlee.be
Het kan dus altijd, ongeacht de omstandigheden. De vraag is hoeveel je er ervoor over hebt. Vandaag ga ik op de rollen!!
Luitjes
Het was fantastisch om met dit weer te mogen fietsen.
Locatie Papendal en omgeving Veluwe
http://www.youtube.com/watch?v=jomZHpoT ... r_embedded
Het was fantastisch om met dit weer te mogen fietsen.
Locatie Papendal en omgeving Veluwe
http://www.youtube.com/watch?v=jomZHpoT ... r_embedded