Amstel Gold Race
-
- Forum-lid
[quote="Rode lantaarn"]Wij, fietsclub Reclassering Rotterdam-Dordrecht, zijn ook van de partij. De meesten 150 km. Groepje van rond de 10 mannen en vrouwen.
De Reclassering komt naar je toe deze zomer
[/quote]
Rode Lantaarn,
Misschien kunnen we er een reclasseringsri van maken??
De Reclassering komt naar je toe deze zomer
[/quote]
Rode Lantaarn,
Misschien kunnen we er een reclasseringsri van maken??
fietsfanaat
+1
Ik vind 35 euro idioot. Plus het feit dat ik veel negatieve verhalen over de Gold Race hoor (lopend de heuvels op etc.) maakt dat ik waarschijnlijk de Grenslandklassieker ga rijden en daarnaast wel op eigen initiatief een weekend in Limburg ga fietsen.
Ik vind 35 euro idioot. Plus het feit dat ik veel negatieve verhalen over de Gold Race hoor (lopend de heuvels op etc.) maakt dat ik waarschijnlijk de Grenslandklassieker ga rijden en daarnaast wel op eigen initiatief een weekend in Limburg ga fietsen.
[quote="GastheerG"][quote="Elboutero"]Het inschrijfgeld is dit jaar natuurlijk wel belachelijk, 35 euro + 6 euro borg. Denk dat ik me zo ook wel even ga inschrijven, maar dit slaat eigenlijk nergens op[/quote]
Dat snap ik dus niet! Als je iets te duur vindt doe je het toch niet!
[/quote]
Ik vind het een mooie tocht en heb daar dus wel wat voor over, maar ik twijfel nu omdat een dergelijk bedrag niet in verhouding staat tot wat de organisatie daarvoor teruggeeft.
Dat snap ik dus niet! Als je iets te duur vindt doe je het toch niet!
[/quote]
Ik vind het een mooie tocht en heb daar dus wel wat voor over, maar ik twijfel nu omdat een dergelijk bedrag niet in verhouding staat tot wat de organisatie daarvoor teruggeeft.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3