Pagina 3 van 16

Geplaatst: 23 dec 2009 20:44
door kaj1500
Tjesis schreef:Mijn bestelde Campa Chorus onderdelen zijn afgelopen maandag door Bike-Components verstuurd.
Dat is pas 2 dagen geleden maar ik hoop de komende kerstdagen en vakantie een beetje te kunnen sleutelen met het nieuwe speelgoed.

Ben even benieuwd, hoeveel dagen zaten er bij jullie tussen het verzenden door Bike-Components en het daadwerkelijk aan de deur in ontvangst nemen?
Ik heb daar geen administratie van bij gehouden :p . Het duurde minstens halve week, denk ik. Bedenk ook dat het een drukke tijd is voor de pakketdiensten. Met je tracking-code kan je het aardig inschatten, als je die hebt dan. Zodra het pakket gearriveerd is op het depot in jouw regio, heb je het vandaag of morgen.

Geplaatst: 23 dec 2009 21:42
door pim3
Prima service, prima prijzen, en prima leveringstijden. Niks op aan te merken. Ik heb ze ooit eens gemaild omdat ik een onderdeel dringend nodig had (nee, geen ongeduld oid ;)), en 2 dagen later lag het bij mij thuis.

Geplaatst: 23 dec 2009 22:27
door cloggy3
Prima webwinkel, heb een keer gebruik gemaakt van hun laagste prijs garantie. Als je elders op het web een artikel goedkoper vindt, kan je dat gewoon mailen en dan maken ze een nog mooiere prijs voor je. Scheelde voor mij 25 euro voor een setje pedalen (Keo Sprint Laneo) en schoenen (whr-026) ten opzichte van de lagere prijs die ik elders had gevonden! Aanrader dus!

Geplaatst: 23 dec 2009 23:17
door tdmarc
klaas-kippegaas schreef:zowel goede als slechte ervaringen met bike-components.de.

In 1,5 jaar tijd ongeveer 6 bestellingen geplaatst.

5x perfect verlopen (overigens geen enkele keer een trackingcode ontvangen)

Laatste keer echt helemaal mis, had in de haast een verkeerd ordernr bij mijn betaling vermeld, had al op verzenden geklikt toen ik het merkte.
Ik dus gelijk een email verstuurd met uitleg en de vraag hoe dit verder af te handelen.

Om lang verhaal kort te maken, ben 11 weken (en 6 mailtjes) aan het mailen geweest zonder enige reactie te krijgen van dit bedrijf!!
Ik heb verschillende emailadressen gebruikt welke ze zelf op de website communiceren maar 0 reactie, werkelijk te gek voor woorden!!
Pas na 3 telefoontjes kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn die actie ondernam en mij verzekerde dat mijn geld binnen 1 week teruggestort zou worden.

Heel erg jammer deze gang van zaken!
In elk bedrijf maakt men fouten, ik zelf ook en is ook helemaal niet erg. Ik was echter al tevreden geweest als men na 1 of 2 mailtjes even pro-actief had gehandeld en desnoods had geroepen, beste mijnheer, we hebben uw reactie ontvangen, geen idee wanneer het is opgelost maar we doen ons best.

Wees dus gewaarschuwd, scherpe prijzen en normaal gesproken prima levering maar wee er iets misgaat, after-sales kennen ze daar blijkbaar niet!


Jammer van je ervaring. Ik heb zelf deze ervaring helemaal niet. Heb al zeker 50 keer besteld bij BC. Paar keer gereclameerd, paar keer wat geruild en een keer een bestelling in de mist bij DHL. In alle gevallen prima communicatie en dito afhandeling. Geld van garantiegevallen werd ook elke keer snel terugbetaald.

Geplaatst: 24 dec 2009 01:10
door lvgh
Cloggy3 schreef:Prima webwinkel, heb een keer gebruik gemaakt van hun laagste prijs garantie. Als je elders op het web een artikel goedkoper vindt, kan je dat gewoon mailen en dan maken ze een nog mooiere prijs voor je. Scheelde voor mij 25 euro voor een setje pedalen (Keo Sprint Laneo) en schoenen (whr-026) ten opzichte van de lagere prijs die ik elders had gevonden! Aanrader dus!

Vandaag ook voor het eerst geprobeerd. Kreeg al snel een exacte match in de mailbox. Echt een feature voor mij ;)

Geplaatst: 24 dec 2009 10:07
door diogenes
>Wees dus gewaarschuwd, scherpe prijzen en normaal gesproken prima levering maar wee er iets misgaat, after-sales kennen ze >daar blijkbaar niet!
Ik mail zeer vaak met vragen en krijg bijna altijd binnen een paar uur antwoord. Prima zaak. Nooit problemen mee gehad en ik bestel er al jaren zeer veel artikelen.

Diogenes

Geplaatst: 24 dec 2009 11:02
door amclassic-fan
@klaas kippegaas, in welke taal heb je gemaild, toch niet in het Nederlands?

Geplaatst: 24 dec 2009 11:25
door tjesis
TNT kwam zojuist aan de deur met mijn bestelde Chorus onderdelen.
Maandag door bike-components verstuurd, donderdag dus in huis.

Scherpe prijs, prima communicatie, snelle levering. Niets op aan te merken.

Geplaatst: 25 dec 2009 15:52
door tino
koop er best veel 5 รก 6 keer per jaar voor mtb en race
prima prijs en levering

zou het wel handig vinden als de site in het nederlands kwam

Geplaatst: 26 dec 2009 01:05
door roro27
Ik heb ook nog gisteren mijn (deel)bestelling binnengekregen van mij bestelling van 11-12. Enige jammere vind ik dat bike-components wacht tot zij een order compleet hebben en dan pas versturen. Helaas informeren ze je hier niet over of kan je niet bij bestelling aangeven dat je in delen geleverd wil krijgen.
Afgelopen maandagochtend gemaild of er nog voor kerst geleverd kan worden ivm cadeau's voor onder de kerstboom. Heel snel een mail terug dat ze in delen zullen gaan leveren.
Op een artikel na heb ik gisteren alles binnen gekregen en het andere artikel komt net na kerst.
Maar overall heel tevreden tot nu toe.

Geplaatst: 26 dec 2009 14:26
door sevenmountains
volgens mij is het enige nadeel van hun de dienst die het komt leveren in Nederland. Op die manier betekend het niet thuis, nog 1 keer aanbieden en anders terug naar Duitsland!