Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Stop!! Waarschuwing voor iedereen die wil gaan fietsen

tiest
Forum-lid HC

tiest 02 dec 2009 18:30

chrissiewizzie schreef:Ik heb net zoveel M-Frames als lenzen en dat zorgt thuis voor de vraag: "je kunt die lenzen toch wisselen, dan heb je toch genoeg aan 1 frame?". Tsja, waarheid als een koe...

DIe beantwoord ik altijd maar met ik ben te lui, ik vind he niet handig enz.

Ik heb meer O's dan de gemiddelde dealer maar ach, je moet ergens mee bezig zijn he. Zo ook de fietsen, al heb ik aan 4 wel genoeg:)

m5carbonracer
Forum-lid

m5carbonracer 02 dec 2009 20:38

Dat Oakley virus is veel gevaarlijker dan het race en mtb fietsen virus. Ik heb de laatste 2 seizoenen seven radars gekocht en m'n tweede racejacket plus nog een extra pro m frame, wat nummer drie was in de collectie. Daarbij staan in mijn garage vier race fietsen en een mtb. En daar hangt een erg dure tussen.
Volgens mij heb ik gewoon een vrouw nodig die de rem er eens kan opgooien op het sport matiriaal virus.
M5 Carbon Racefiets dura 7900, Kuota KISS dura 6900, Beone hotmelt dura 7800, Ridley Icarus shim 105en een Idworx DD

thunder_road
Forum-lid

thunder_road 02 dec 2009 22:25

fiets-virus?? volgens mij is het gewoon koopziekte

....als ik nu meer ruimte had.
pieter

http://pietersdigiland.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 02 dec 2009 23:55

Tsja, begonnen in 1999 op een stalen Giant Peloton (?) met 2x7 om woon-werk te fietsen en wat aan mijn belabberde conditie te doen. In 2003 een mountainbike gekocht. Bulls met Deore en Xt mix. Eind 2004 een racefiets erbij een Bulls sora triple. De giant is dan exit.
In 2009 na 5 jaar eindelijk een Red Bull pro Sl 3000 als mooi weer fiets. Dan een stadsfiets en een mama (in mijn geval papa) fiets om 2 kinderen en wat boodschappen te vervoeren. Totaal 5 fietsen dus. Ik mis nog een crossfiets, maar ja eerst de mountainbike maar eens een beetje oplappen.
Aangevuld met een berg fietskleding en wat leuke hebbedingetjes.
In ruil daarvoor mag mijn vrouw zoveel kinderkleding kopen als ze wil...
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

tiest
Forum-lid HC

tiest 03 dec 2009 09:55

thunder_road schreef: fiets-virus?? volgens mij is het gewoon koopziekte

....als ik nu meer ruimte had.

Ook goed;)

ilcavalinno
Forum-lid
Contact

ilcavalinno 03 dec 2009 11:03

Gelukkig heb ik mijn ouders nog die me kunnen intomen! Anders kocht ik veeeeel te veeel materiaal:p dat wel mooi is om te hebben, maar nauwelijks zou gebruikt worden...
dus bij deze... mama,papa.. bedankt :D
haha
I don\'t dream my life, I live my dreams!
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;

timper
Forum-lid

timper 03 dec 2009 11:38

Hier is 't ook een beetje van hetzelfde. Vroeger gekoerst, dan zes jaar gestopt om weer een beetje sport te gaan doen 'voor de gezondheid'.

Ik had niets meer van fietsen ondertussen, alles was verkocht of wegegeven...
Eerst begon ik te joggen, dan te lopen en geleidelijk aan dacht ik weer aan fietsen. Gewoon om op het gemak wat rond te rijden. Ik kocht een eerste hybridefiets. Het eerste jaar reed ik 4000 kms, het tweede al 6000 en geleidelijk aan flakkerde het virus weer op.
Een eerste koersfiets dus, wat kledij en schoenen...we konden al wat meer rijden nu! Ik reed steeds meer kms en wilde meer... Ondertussen zitten we al 5 fietsen verder, licht de garage vol met materiaal en reserve-onderdelen, rijden we met gps, twee led-lampen, rollen enz enz...

Volgens mijn vrouw is het een beetje uit de hand gelopen (zegt ze met een knipoog) want ondertussen staat ze me ook (in het seizoen) elke week aan te moedigen langs de kant van de weg omdat we opnieuw koersen.

Zelf had ik ook nooit de ambitie of het idee om het weer zo fanatiek te doen....maar ja, je hebt de ziekte niet in de hand he!

Leuk om lezen dat er nog vele slachtoffers zijn van het fietsvirus! Het ga jullie goed....
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 03 dec 2009 14:41

:) herkenbaar

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 03 dec 2009 14:46

Grappig is dit, ik dacht af en toe een ritje te maken, toen kocht ik een fiets en drie weken later zat ik op 1000 km, het drong toen tot mij door dat ik een probleem had. Ik ga tegenwoordig naar groepen, daar zeg ik dan, mijn naam is rose ne ik ben een fietser, dan zeggen ze allemaal hey rose en dan deel ik mijn ervaringen met mijn fiets verslaving ;)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 03 dec 2009 15:02

Sjesusss wat een gekte alom!

Door een cursus assertiviteit heb ik geleerd om ook te kunnen genieten van andermans spullen :)

Hoewel......

Batavus Professional 2 x 7 Durace 1974
Gazelle Tour de L'Avenir 3 x 7 Suntour 1976
Batavus Grand Sport Reynolds 531 1 x 5 Shimano Titlist 1965
Stokvis Sturmey Archer Coaster III 1938
Batavus Camebridge 1978
etc. etc.

corniel
Forum-lid HC

corniel 03 dec 2009 15:04

Het wordt toch tijd voor een praatgroep: de Anonieme Fietser ;)

Hoi, mijn naam is Corniel, en ik fiets. (..)

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 03 dec 2009 15:36

Joh Corniel, lekker ding even wakker blijven heh, dat groepje is er al lang!
superrose schreef:Grappig is dit, ik dacht af en toe een ritje te maken, toen kocht ik een fiets en drie weken later zat ik op 1000 km, het drong toen tot mij door dat ik een probleem had. Ik ga tegenwoordig naar groepen, daar zeg ik dan, mijn naam is rose ne ik ben een fietser, dan zeggen ze allemaal hey rose en dan deel ik mijn ervaringen met mijn fiets verslaving ;)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Plaats reactie