TijdstrijdersCup 2010
-
- Forum-lid
Ik denk persoonlijk niet dat er veel overlap zal zijn tussen potentiële tijdritdeelnemers en AGR deelnemers. Hoewel Speric de AGR nog wel eens met een groepje doet en die mag natuurlijk niet ontbreken met z'n nieuwe tijdritmonster.
Als we de 11e pakken heb je in Nederland op de 10 april Veenendaal-Veenendaal en op 11 april de Ronde van Drenthe. Zo'n rondje heuvelrug met krap 1000 hoogtemeters op zaterdag is geen excuus om op zondag niet te komen tijdrijden (de agr eigenlijk ook niet, maar vooruit...) en de Ronde van Drenthe is volgens mij niet zo populair onder forumbezoekers.
De 11e dan maar?
Als we de 11e pakken heb je in Nederland op de 10 april Veenendaal-Veenendaal en op 11 april de Ronde van Drenthe. Zo'n rondje heuvelrug met krap 1000 hoogtemeters op zaterdag is geen excuus om op zondag niet te komen tijdrijden (de agr eigenlijk ook niet, maar vooruit...) en de Ronde van Drenthe is volgens mij niet zo populair onder forumbezoekers.
De 11e dan maar?
@Tommeke14: Het parcours is vier keer rechtsom, dat kan echt niet missen.
Zondag 11 april 2010 lijkt me een prima datum.
Zondag 11 april 2010 lijkt me een prima datum.
-
- Forum-lid
We kunnen ook beide data nog even open laten zodat mensen die interesse hebben in deelname kunnen stemmen. We hebben immers nog even de tijd. Het plan hoeft niet voor 17.00uur vanmiddag op tafel te liggen.
Misschien is 5 maandag 5 april (2e paasdag) ook nog een optie. Dan is er 's morgens daar ook hond te bekenen en hebben we alleen concurrentie van een DTC heuvelrug tochtje.
Misschien is 5 maandag 5 april (2e paasdag) ook nog een optie. Dan is er 's morgens daar ook hond te bekenen en hebben we alleen concurrentie van een DTC heuvelrug tochtje.
-
- Forum-lid
Met een stopwatch in je hand? In dat geval hebben we namelijk gelijk de tijdsregistratie geregeld.
[quote="ferry1982"]kom wel kijken [/quote]
Dacht het niet, jij gaat STARTEN!
En kom nu niet aan met iets wat je ooit over de MTR zei:
[quote="ferry1982"]]Ik fileer nog liever m'n moeder (..)[/quote]
Want daar kom je nu niet mee weg. Ik bedoel: 40,8 km is minder dan twee keer de Alphe op en af...
Dacht het niet, jij gaat STARTEN!
En kom nu niet aan met iets wat je ooit over de MTR zei:
[quote="ferry1982"]]Ik fileer nog liever m'n moeder (..)[/quote]
Want daar kom je nu niet mee weg. Ik bedoel: 40,8 km is minder dan twee keer de Alphe op en af...
Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen, maar het hangt wel een beetje van de datum af. Ik ben van plan 3 april de RVV te rijden, dus in dat geval wordt 5 april 'm misschien wel niet voor me. Ik wacht wel af wat het wordt. Leuk initiatief!
Ik kan het weekend van Pasen niet, dus dat ga ik zeker niet bepleiten.
Een eerste opzetje voor de poster:
Een eerste opzetje voor de poster:
Ik heb nog niet veel vaste plannen en ook m'n tijdrit ambities zijn nog wat aan de losse kant.....
Mocht ik tegen die tijd de 40k op de tijdmachine vol kunnen houden qua houdig, ben ik zeker van de partij!
Anders ga ik mijn uiterste best doen om in ieder geval aanwezig te zijn en te helpen waar ik kan.
Wel even een flink voorbehoud want het is voor mij op het moment al lastig om 2 dagen vooruit te plannen en me daaraan te kunnen houden.
Mocht ik tegen die tijd de 40k op de tijdmachine vol kunnen houden qua houdig, ben ik zeker van de partij!
Anders ga ik mijn uiterste best doen om in ieder geval aanwezig te zijn en te helpen waar ik kan.
Wel even een flink voorbehoud want het is voor mij op het moment al lastig om 2 dagen vooruit te plannen en me daaraan te kunnen houden.
[quote="danny1407"]Mocht ik tegen die tijd de 40k op de tijdmachine vol kunnen houden qua houdig, ben ik zeker van de partij![/quote]
Als die snelheid de ondergrens is, dan ga ik ook maar met vlaggetjes langs de kant staan...
Als die snelheid de ondergrens is, dan ga ik ook maar met vlaggetjes langs de kant staan...