Het grote Parijs - Roubaix 2011 topic
-
- Forum-lid
Boonen won G-W, was vierde in de RvV. Dus om nou te zeggen dat hij slecht is gaat wat ver. Het zal een kwestie zijn van vorm van de dag. Een ding is zeker, het wordt genieten.
Ik vraag me af of de Scheldeprijs wel zo'n goede voorbereiding is op P-R.
Vorig jaar was het onderweg één en al valparijen en vandaag heb ik er ook een paar gezien met wat favorieten voor P-R erin.
Boasson Hagen ligt er dus uit en Boonen zat weer op z'n gat vandaag, net zoals vorig jaar.
Vorig jaar was het onderweg één en al valparijen en vandaag heb ik er ook een paar gezien met wat favorieten voor P-R erin.
Boasson Hagen ligt er dus uit en Boonen zat weer op z'n gat vandaag, net zoals vorig jaar.
-
- Forum-lid
scrymm schreef:Volgens mij gaat er maar 1 man winnen:
Cancelarra.
was in RVV ook al uitgebreid de beste, maar verloor helaas van zichzelf:
http://www.depers.nl/sport/558554/Cance ... llara.html
volgens mij gaat er ook maar 1 man winnen
-
- Forum-lid
ben vandaag het parcour gaan verkennen, en moet zeggen dat het echt enorm lastig is, en de stroken er niet allemaal goed bijliggen
pieterwillems schreef:ben vandaag het parcour gaan verkennen, en moet zeggen dat het echt enorm lastig is, en de stroken er niet allemaal goed bijliggen
wat een verrassing, is het ooit anders geweest ?
-
- Forum-lid
Vooral bij het Bos van Wallers schijnen de stenen niet zo netjes te liggen.
Zondag is het gewoon voor Cancellara. Ik kan echt niets anders verzinnen. Hij is op dit moment gewoon de sterkste van het pak en dat is bij PR nog belangrijker dan bij een andere koers. Tenzij hij met extreme pech te maken krijgt verwacht ik 'm zondagmiddag solo in het Velodrome.
Wat de Nederlanders betreft verwacht ik niks bijzonders.
Zondag is het gewoon voor Cancellara. Ik kan echt niets anders verzinnen. Hij is op dit moment gewoon de sterkste van het pak en dat is bij PR nog belangrijker dan bij een andere koers. Tenzij hij met extreme pech te maken krijgt verwacht ik 'm zondagmiddag solo in het Velodrome.
Wat de Nederlanders betreft verwacht ik niks bijzonders.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als Boonen hem nu eens eindelijk kan inhouden en niet koerst zoals een junior (of zoals ik) in zijn eerste koers, dan kan hij wellicht mee.
Ikzelf hoop op een goede Devolder, en een al even goede Leukemans (die zichtbaar heel scherp staat).
Ikzelf hoop op een goede Devolder, en een al even goede Leukemans (die zichtbaar heel scherp staat).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
In het kader van "toen de hel nog op een hel leek" uw aandacht voor PR 1994 met:
- Museeuw op een damesfiets
- Totale chaos in het Bos
- Ducrot? Nee Duclos
- Twee lekrijders in niemandsland
- een Jean Nelissen die louter poëzie kan produceren.
- en een onverslaanbare Moldaviër met heel veel modder op z'n gezicht.
Echt fantastische televisie:
http://nos.nl/video/24729-parijsroubaix ... -solo.html
- Museeuw op een damesfiets
- Totale chaos in het Bos
- Ducrot? Nee Duclos
- Twee lekrijders in niemandsland
- een Jean Nelissen die louter poëzie kan produceren.
- en een onverslaanbare Moldaviër met heel veel modder op z'n gezicht.
Echt fantastische televisie:
http://nos.nl/video/24729-parijsroubaix ... -solo.html
-
- Forum-lid
Inderdaad een schitterend staatje tv. Toont ook dat de overfanatieke supporters die in de weg staan van alle tijd zijn, met die valpartij. Als je dit zo ziet als huidige wielrenner met alle luxe die je op je fiets hebt, dan ben je toch wel een verwend over het paard getilde racefietser.
Wielrennen zoals het bedoeld is;)
Wielrennen zoals het bedoeld is;)
Fietsen is afzien.