Alpe D'huzes 2010
Lang getwijfeld om deel te nemen samen met mijn fietsmaatjes, wij zijn afgehaakt op de -in mijn ogen- achterlijke toelatingseisen. Je zult een paar honderd euro in je zak hebben en bereid zijn 6x die berg op te rijden in de strijd tegen kanker. Dan mag je dus gewoon niet meedoen.
Jammer.
Jammer.
Livestrong!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zoals je nu uitlegd hoe het werkt, zo heb ik het begrepen....ik begreep ´m dus wel.
Gaat totaal voorbij aan het principe dat ik al eerder stelde. Dat de belangstelling zo groot is dat de eisen omhoog kunnen gaat ook voorbij aan het doel, kankerbestrijding. Dit staat nog los van de eisen op het gebied van tenues, verplichte kleding, als je sponsor op de shirts wil is dit mogelijk voor astronomische bedragen. Dacht zelfs dat DSB sponsorde....
Ik rij mijn eigen wedstrijdje met 5 maten voor KiKa.
Gaat totaal voorbij aan het principe dat ik al eerder stelde. Dat de belangstelling zo groot is dat de eisen omhoog kunnen gaat ook voorbij aan het doel, kankerbestrijding. Dit staat nog los van de eisen op het gebied van tenues, verplichte kleding, als je sponsor op de shirts wil is dit mogelijk voor astronomische bedragen. Dacht zelfs dat DSB sponsorde....
Ik rij mijn eigen wedstrijdje met 5 maten voor KiKa.
Livestrong!
[quote="Jowolar"]Zoals je nu uitlegd hoe het werkt, zo heb ik het begrepen....ik begreep ´m dus wel.
Ik rij mijn eigen wedstrijdje met 5 maten voor KiKa. [/quote]
Ik denk dat je de plank compleet mis slaat maar dat terzijde.
Heel mooi dat je met z'n 6en voor KiKa rijdt hoop dat je veel geld voor hun binnen haalt.
Ik rij mijn eigen wedstrijdje met 5 maten voor KiKa. [/quote]
Ik denk dat je de plank compleet mis slaat maar dat terzijde.
Heel mooi dat je met z'n 6en voor KiKa rijdt hoop dat je veel geld voor hun binnen haalt.
@Jowolar: als men maximaal n mensen toe kan laten en er melden zich m mensen aan, dan lijkt het me handig om de n mensen uit me te selecteren die het meeste geld hebben opgehaald. En dat is precies wat de organisatie doet.
Als echtgenoot van een vrouw die ook in het bezit van een kwaadaardig tumor is geweest kan ik dit soort evenementen alleen maar toejuichen.
Maar ik begrijp wel wat Jowolar bedooelt.
Voor niet iedereen is het mogelijk om aan de voorwaarden te voldoen die gesteld worden.
Tel daarbij nog eens op wat je kwijt bent aan de logistieke kant van het verhaal en dan wordt het als éénling of klein groepje moeilijk om mee te doen aan dit soort evenementen.
Terwijl zij net zoveel inzet willen tonen als degene die wel aan de voorwaarden kan voldoen.
Dat is best wel frustrerend.
Ikzelf heb ook niet het organisatorisch vermogen om dit voor elkaar te krijgen hoewel ik best wel een keer mee zou willen doen.
De voorwaarden houden me nu nog tegen.
Maar ik begrijp wel wat Jowolar bedooelt.
Voor niet iedereen is het mogelijk om aan de voorwaarden te voldoen die gesteld worden.
Tel daarbij nog eens op wat je kwijt bent aan de logistieke kant van het verhaal en dan wordt het als éénling of klein groepje moeilijk om mee te doen aan dit soort evenementen.
Terwijl zij net zoveel inzet willen tonen als degene die wel aan de voorwaarden kan voldoen.
Dat is best wel frustrerend.
Ikzelf heb ook niet het organisatorisch vermogen om dit voor elkaar te krijgen hoewel ik best wel een keer mee zou willen doen.
De voorwaarden houden me nu nog tegen.
Ik snap ook wel wat Jowolar bedoeld, en als de bedoelingen goed zijn, en dat zijn ze bij Jowolar, dan is dat inderdaad best wat frustrerend. Die grens is misschien wel een lastige, daar staat echter tegenover dat als je er behoorlijk werk van maakt en voldoende mensen in het bedrijfsleven kent je best aan dat geld kunt komen door middel van sponsoring. Vorig jaar dachten we ook voor een zware opgave te staan en hebben we uiteindelijk als team 27.000,- bij elkaar gehaald. Dat ging niet vanzelf en we hebben ook behoorlijk veel moeite gestoken in dingen die achteraf de moeite niet waard bleken. Die activiteiten kunnen we dit jaar overslaan
Dat de organisatie selectief is is misschien niet voor iedereen leuk, het evenement voor iedereen toegankelijk maken kan ook niet (er passen nou eenmaal geen 10.000 fietsers op die ene berg) dus moeten ze wel zorgen dat ze die mensen toelaten die het meeste opbrengen, het blijft immers een evenement om geld bij elkaar te brengen en niet gewoon alleen een mooi fietsevenement.
Dat de organisatie selectief is is misschien niet voor iedereen leuk, het evenement voor iedereen toegankelijk maken kan ook niet (er passen nou eenmaal geen 10.000 fietsers op die ene berg) dus moeten ze wel zorgen dat ze die mensen toelaten die het meeste opbrengen, het blijft immers een evenement om geld bij elkaar te brengen en niet gewoon alleen een mooi fietsevenement.
Ja kan dan ook altijd nog mee als vrijwilliger, ook dan kan je de berg nog opfietsen..
http://www.opgevenisgeenoptie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Samen met mijn zoon doen wij in 2010 voor het eerst mee aan dit evenement. Inschrijving is bevestigt en de eerste toezeggingen zijn al binnen. Nu bezig met een eigen website voor diverse mensen die ons willen volgen. www.timenpatrickgevennietop.nl
Voor degene die nog onderdag zoeken: wij verblijven in fiets hotel A Bon Acccuil in Venosc. Misschien zijn er nog wat plaatsen vrij.
Voor degene die nog onderdag zoeken: wij verblijven in fiets hotel A Bon Acccuil in Venosc. Misschien zijn er nog wat plaatsen vrij.
Vanaf vandaag zijn de deelnemerssites beschikbaar, zie http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/
En dit is de mijne: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... misse/team
En dit is de mijne: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... misse/team