Ondanks regen en wind probeer ik nog wel een keer of 3 per week een ritje van plm. 50 km te rijden. Afgelopen week is dat gelukt , zondag (gisteren, dus) zelfs weer op de mooi-weer-fiets! Vandaag was ik het wel van plan, maar vond ik het toch te koud...dus maar lekker bij de cv (en vanavond de open haard) gebleven.
Fietsen in de winter
-
- Forum-lid
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
[quote="GastheerG"][quote="timper"] en ben je gegarandeerd verkouden nadien.
[/quote]
Dat is echt een fabeltje. Verkouden wordt je van bacillen die op een kantoor, werkplaats, schoolklas in het rond stuiven.
[/quote]
Ja, maar je bent vatbaarder voor de bacillen bij verminderde weerstand, oftewel, als je temp te laag is...
[/quote]
Dat is echt een fabeltje. Verkouden wordt je van bacillen die op een kantoor, werkplaats, schoolklas in het rond stuiven.
[/quote]
Ja, maar je bent vatbaarder voor de bacillen bij verminderde weerstand, oftewel, als je temp te laag is...
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
-
- Forum-lid
Bij droog weer op de fiets ,als het niet TE koud is.
Anders 3X per week op de Tacx.
Anders 3X per week op de Tacx.
-
- Forum-lid
heb een tacx bushido, waar ik 3 tot 4 keer per week 1 uur op rij.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
eigenlijk hoop ik nog steeds op een baan buiten amsterdam zodat ik op en neer moet rijden
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="-eric-"][quote="GastheerG"][quote="timper"] en ben je gegarandeerd verkouden nadien.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Door buitenlucht bouw je eerder weerstand op
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Door buitenlucht bouw je eerder weerstand op
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Vanochtend even 45 min. gefietst, voornamelijk om m'n nieuwe Garmin uit te proberen. Het was hier -2, maar met wat kledingaanpassingen lekker fietsweer. Het duurde alleen een tijdje voordat m'n vingers goed warm werden.
Ik fiets gewoon door. Ook door de sneeuw. Wel met het gevolg dat ik snoeihard ben gevallen. Blijft gelukkig beperkt tot een pijnlijke schouder en een gekrenkt ego....
De verse sneeuw ving de grootste klap op.
Het ging allemaal goed totdat ik op een nieuw bestraat fietspad kwam. De rode tegels blijken een stuk minder stroef.......
En aan mijn fiets zie je de extra roest niet meer. Tijd voor een nieuwe )
De verse sneeuw ving de grootste klap op.
Het ging allemaal goed totdat ik op een nieuw bestraat fietspad kwam. De rode tegels blijken een stuk minder stroef.......
En aan mijn fiets zie je de extra roest niet meer. Tijd voor een nieuwe )
Basso Astra - Campagnolo Chorus - compact na een Jan Janssen - Nemo - Shimano 105 - triple