Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

a-symetrische carbon voorvork

cb
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 25 aug 2009 01:03

cb 09 sep 2009 03:35

klaasie schreef:Ook ik heb dezelfde fiets, maar overigens niet bij Bemi Bike gekocht en ook niet online.
De Sensa bidons waren bij mij beide rood, maar ik heb inmiddels begrepen dat de huidige fietsen niet meer met die rode Sensa bidons wordt geleverd, maar met grijze.
Maar wat voor kleur dan ook. Die Bidons (Tacx Source 500cc) vind ik helemaal niets. Ze zijn niet bepaald lekvrij.

Overigens vind ik je ook erg nuchter wat betreft die Bemi Bike.
De Sensa fietsen kun je d.m.v. de optielijst laten aanpassen.
Als je opgeeft wat je (extra) wil, dan hoort de FM dat te regelen.

En om nog even Hollands te doen. :) Bij mij zat er standaard een Selle San Marco Era zadel op. In de optielijst staat daarbij een meerprijs van 23,92.
Bij de Selle Italia C-2 staat een meerprijs van 10,40, dus ook al zit je zadel beter. Qua prijs is het wel een goedkoper zadel.


Hoe bevalt dat Selle San Marco zadel Klaasie?
Sensa tioneel

klaasie
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:04

klaasie 09 sep 2009 15:23

cb schreef: Hoe bevalt dat Selle San Marco zadel Klaasie?
Voor mij niet goed. Vond het zadel te smal omdat het aan de zijkanten ronder/schuiner afloopt.
Heb liever een iets vlakker zadel en heb daarom de San Marco Era nu apart liggen om eventueel als reserve te houden. Heb er nu een Specialized Avatar opzitten.

cb
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 25 aug 2009 01:03

cb 10 sep 2009 12:49

Ik moet het allemaal nog bekijken, het is mijn eerste racefiets en een beetje zadelpijn moet ik nog maar voor lief nemen denk ik. Misschien went het nog en anders kijk ik later naar een ander zadel. Ik heb inmiddels wel de afstand tussen de zitbotjes gemeten op golfkarton en die is 10,5 cm. De breedte van mijn zadel is 13 cm en dat zal een cm meer mogen zijn denk ik.
Gisteren 50 km gefietst met een gemiddelde snelheid van 30 km per uur. Voor mij toch een prestatie maar wat was ik blij dat ik thuis was.
Sensa tioneel

Plaats reactie