super stijve wielen
-
- Forum-lid HC
Heeft iemand misschien een tip waar ik een wieltest kan vinden met wielen tot €500,- waar bijvoorbeeld de Easton Circuits, Campa Zondas en Fulcrum Racing 3 wielen in zitten?
Ypuh schreef:Heeft iemand misschien een tip waar ik een wieltest kan vinden met wielen tot 500,- waar bijvoorbeeld de Easton Circuits, Campa Zondas en Fulcrum Racing 3 wielen in zitten?
Roadbike heeft ze getest (althans de Zonda's, EA 70 en Fulcrum Racing 5 en Zero...). Klopt niet helemaal, maar hier is de link:
www.roadbike.de
Het blad Tour heeft ze ongetwijfeld ook allemaal getest; maar dan moet je maar niet iemand hebben die ze wil opzoeken en scannen..
Gewoon kiezen voor de set die je het mooiste lijkt, de eastons zijn gewoon prima! Wanneer je je fiets ziet dan denk je niet ow wat heb ik stijve wielen... maar wat een plaatje:), daarnaast zou Easton niet een set van 1700 gram op de markt brengen wanneer deze niet extreem stijf zou zijn:)
Ik heb ook al enkele wielsets gehad en moet zeggen voor de moment rij ik met de fulcrum R1 (bij van eyck 580euro) en ben daar enorm content van. Volgend jaar zou ik hoge velgen bijkopen en dan zou ik voor de sram S40 of S60 gaan daar heb ik ook al veel goeds van vernomen en zijn ook betaalbaar (zo'n 900 euro) voor een paar mooie carbonvelgen.
DeSlok schreef:Gewoon kiezen voor de set die je het mooiste lijkt, de eastons zijn gewoon prima! Wanneer je je fiets ziet dan denk je niet ow wat heb ik stijve wielen... maar wat een plaatje:), daarnaast zou Easton niet een set van 1700 gram op de markt brengen wanneer deze niet extreem stijf zou zijn:)
De EA50 zwabberen toch behoorlijk.
-
- Forum-lid HC
Ik heb zelf een set Eurus Carbon uit 2006 met stalen spaken en Bora-naven, stijvere wielen dan deze ga je niet vinden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!