Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
4x AGR startbewijs
AGR gaat bij het ophalen van het stuurnummer op ID controleren. Dus met een kaartje van een ander fietsen wordt zo moeilijker.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Heerlijk die vertwijfeling!
-
- Forum-lid HC
Roy73 schreef:maar even een quote van de twitter account van AGR
Veel vragen over handel in kaartjes tegen woekerprijzen voor toer #agr. Bij ophalen stuurbordje controleren we op id bewijs.
Ja, en als je een kaartje gekocht/overgenomen heb van iemand die ziek is, of om een andere reden niet van start kon?
Mag je dan niet van start???
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Sinds 1 januari 2005 dient een ieder zich te kunnen te indentificeren, indentificatieplicht.
Dus niet bij je??
Dus niet bij je??
BassieG15 schreef:Hey Havana,
Ik wil die kaarten graag van je kopen. Ik heb een PM gestuurd.
PM beantwoord.
bandiet schreef:AGR gaat bij het ophalen van het stuurnummer op ID controleren. Dus met een kaartje van een ander fietsen wordt zo moeilijker.
dat had ik ook al gehoord ja.
zonde als je naar Limburg gaat hotel geregeld enz en je niet mee mag doen omdat je een kaartje van iemand anders hebt waar je ook nog 75 euro of meer voor betaald hebt.
zuuur!!
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid HC
feddek schreef:colnagofreak schreef:Sinds 1 januari 2005 dient een ieder zich te kunnen te indentificeren, indentificatieplicht.
Dus niet bij je??
ja bij oom agent die daar een goede reden voor heeft,niet bij een agr-vrijwilliger
Ik heb het ook over het niet bij je hebben van je ID, niet over de verplichting tot identificatie aan de AGR-organisatie.