Het Grote Hummeltje Topic
-
- Forum-lid
Wat een vent, respect voor die goozer dat hij er nog bij is.
Absoluut knap dat hij nog op tijd wist binnen te zijn en hij toont zeker karakter. Maar duidelijk is dat hij het benodigde niveau voor de Tour niet heeft. Dus ik ben het zeker eens met de kritische noten in dit topic.
Ik vind het persoonlijk jammer dat wij als Nederlanders hem tot onze tourheld hebben benoemd, daar had ik liever een winnaar voor gezien. Wel denk ik dat dit een betere renner van hem maakt, dus hij moet wel blijven volhouden natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk jammer dat wij als Nederlanders hem tot onze tourheld hebben benoemd, daar had ik liever een winnaar voor gezien. Wel denk ik dat dit een betere renner van hem maakt, dus hij moet wel blijven volhouden natuurlijk.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
magoo schreef:Absoluut knap dat hij nog op tijd wist binnen te zijn en hij toont zeker karakter. Maar duidelijk is dat hij het benodigde niveau voor de Tour niet heeft. Dus ik ben het zeker eens met de kritische noten in dit topic.
Maakt het niet hebben van een "tour-niveau" en dan deze prestatie leveren hem dan niet een "held"?
Er hoeft toch niet altijd gewonnen te worden.
Ik vind zijn prestatie groter dan die van menig tourrenner die wel gewoon de afgelopen etappe in het peloton heeft gezeten en daarna op het gemakkie omhoog is gereden.
Natuurlijk had ik ook graag een Nederlandse winnaar gezien maar helaas is ons dat niet gegeven.
Btw ik vind Laurens ten Dam ook een held, hoe hij doorrijdt met zijn verwondingen is ook niet te beschrijven.
En zo zullen er meer mensen zijn die zo hun helden vinden.
Scepticus schreef:(...)
Wie geeft deze Kenny even een Skil-Shimano shirt??
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
EM schreef:
Misschien vond hij het wel leuk om die lui in de bezemwagen te zieken hahaha . Ik vind het een klasse peer , er zijn niet veel renners die in hun eentje een trainingsrit maken van 190km
Het zou nog leuker geweest zijn als hij zei: ,, Ik deed vandaag rustig aan om woensdag te vlammen ! "
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless