Fietsen 2010
daj schreef:Inclusief alle trends: carbon dat aan de binnenkant ook "wrinkle-free" is (zoals ook bij Trek, Specialized, etc.), dunne achtervork en 27.2mm zadelpen voor het "comfort", BB30, kabels door het frame heen etc.
Alle trends? Ze zijn een ISP vergeten
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Scherp, raar trouwens want die zit namelijk wél op de oude Izalco.Timo 2.0 schreef:daj schreef:Inclusief alle trends: carbon dat aan de binnenkant ook "wrinkle-free" is (zoals ook bij Trek, Specialized, etc.), dunne achtervork en 27.2mm zadelpen voor het "comfort", BB30, kabels door het frame heen etc.
Alle trends? Ze zijn een ISP vergeten
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat leuk, een rode gekleurde fiets van Blue
Die Trek vind ik wel cool, zo mooi als die trapfrequentie en snelheidsmeting geintegreed zijn in de achtervork ! Nu alleen nog het magneetje ook in de crank integreren en het is helemaal af.
Die Trek vind ik wel cool, zo mooi als die trapfrequentie en snelheidsmeting geintegreed zijn in de achtervork ! Nu alleen nog het magneetje ook in de crank integreren en het is helemaal af.
TiesT schreef: Trek 2010
lijkt wel een Karnavalwagen. Ik hou toch van soberder design. Stel je voor dat een auto er ook zo uit ziet... en dan die wielen... en Bontrager is al niet veel soeps..tss. De typografie van de letters is er echt over.
Dan vind ik het nieuwe Scott design meer geslaagd. Dit design op de Trek zou wel een mooie combinatie kunnen zijn want op zich is de vorm van het frame wel ok, alleen heeft het verfwerk en de belettering een nefaste invloed op de totale look. Elk jaar word dit lelijker. de eerste versie was er 100% op, daarna hebben ze elk jaar een schepje extra pimpen er bij gedaan en nu is er echt geen klasse meer. Zeker als je bedenkt wat zo een frame kost.