RIH competition baanproject...
Thanks, er komt nog een witte Concor op maar verder is hij voor op de baan zo'n beetje af! Al droomt ze stiekem nog wel van een dicht achterwiel of een vierspaaks Corima achter
De set BLB velgen / zilveren Sapim spaken / zilveren Velocity Aerohead spaken met voor oranje en achter blauwe spaaknippels is puur voor op de weg (met Tektro rem met zo'n beugel om hem aan de voorvork te klemmen)
De set BLB velgen / zilveren Sapim spaken / zilveren Velocity Aerohead spaken met voor oranje en achter blauwe spaaknippels is puur voor op de weg (met Tektro rem met zo'n beugel om hem aan de voorvork te klemmen)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ziet er echt RIH uit
Mooi project. Veel plezier er mee!
Mooi project. Veel plezier er mee!
-
- Forum-lid
he timo, mooie rih. ik heb die campagnolo crank bouten liggen. laat me even weten hoe ik je kan berijken! gr sape
Hi Sape! Die bouten liggen hier ook klaar maar moeten er nog even op (bouten die er nu inzitten konden "ff snel" met een inbussleutel, vandaar)
Laatste updates: Selle Italia Concor en MKS pedalen met dubbele Zéfal riempjes. Laat het baanseizoen op Sloten nu maar komen...
Even terug op geboortegrond, waar wij leerden dat dit de kleuren zijn van de KNWU baanselectie uit 1991 en dat deze mini-racer niet voor een junior gebouwd is maar voor één van tweelingzusjes die deel uitmaakten van de selectie en die klein van stuk waren (als iemand weet wie dat zouden kunnen zijn, we willen het graag weten)
- soulweeper
- Forum-lid
Jaiks Wat een geil apparaat , en ik maar denken dat ik met mijn Carbon SS een hele bink was
Als het niet sneller kan.........Dan maar harder !