Ik vind het toch wel bijzonder dat een vrijloop het liefst een keihard geluid moet maken, terwijl bij het minste of geringste piepje of kraakje vanuit de rest van de aandrijving de fiets naar de fietsenmaker wordt gebracht.
Kijk anders eens naar die Xentis 4spaaks wielen, je kan geen fatsoenlijk gesprek meer voeren!
Naaf, harde tik gezocht
Hope heeft de interesse gewekt, mede door de Youtube filmpjes (aanrader).
Maar ik heb ook nog een setje DT 240 liggen, en dat zou ook jammer zijn om die niet te gebruiken.
Binnenkort maar eens kijken of ik ergens real-life kan luisteren
Maar ik heb ook nog een setje DT 240 liggen, en dat zou ook jammer zijn om die niet te gebruiken.
Anima Sana In Corpore Sano.
-
- Forum-lid HC
Let er wel op dat als je gaat luisten de naaf een paar honderd kilometer heeft gelopen na nieuw of de laatste onderhoudsbeurt. Als zet net vorzien zijn van nieuw vet is de tik minder hardHope heeft de interesse gewekt, mede door de Youtube filmpjes (aanrader).
American Classic heeft met de opmerking over CK wel gelijk dat ze redelijk wat onderhoud behoeven, als je ze dat geeft gaan ze erg lang mee.
Hope kan ik je iig aanraden uit eigen ervaring en zijn niets eens zo verschikkelijk duur