onder de indruk van lance
als je een winnaar wil hebben die schoon is kun je armstrong best hebben. Als je liever iemand nieuw als winnaar wil hebben en er een paar weken na de tour achter komt dat je bedrogen bent, daar heb ik het zelf niet zo op. Die 7jaren was wel duidelijk dat hij gewoon de allerbeste was. En als hij nu weer wint is hij gewoon nog steeds de beste. Ik zeg moge de beste winnen en ik denk dat lance dat nog steeds is. Al denk ik wel dat dit zijn zwaarste tour zal worden. Eerdere jaren waren er maar weinig die het lef hadden om hem aan te vallen. De meeste reden gewoon achter hem aan richting parijs. Dat zal nu hopelijk anders worden. Maar ik zie hem graag winnen. Heel graag!
Daniel1975 schreef:Omdat het er bij mij niet in kan dat iemand 7x de tour wint, 3 jaar niet koerst en er dan vervolgens niemand is die hem het vuur aan de schenen kan leggen. Dan zijn de andere coureurs toch allemaal mietjes?
Of zou 't, mocht 't zo gaan, dan gewoon uitzonderlijk van Armstrong zijn, en de andere geen mietjes, maar gewoon klasse renners?
Kun je je geloof gewoon behouden....wel zo leuk..
diessens fietserke
Jongens stop eens met speculeren dat iemand epo neemt. Armstrong is nog nooit betrapt geweest dus heeft hij een "blanco epo blad". Jullie zitten te zeggen als Armstrong wint heeft hij epo gepakt. Met een andere renner kun je toch net hetzelfde voor hebben.
Je moet toch wel het grootste kieken zijn dat wanneer je niets meer te verliezen hebt (namelijk hij heeft de tour toch al zeven keer gewonnen) om dan epo te gaan nemen en je hele carrière in vraag te gaan stellen...
Je moet toch wel het grootste kieken zijn dat wanneer je niets meer te verliezen hebt (namelijk hij heeft de tour toch al zeven keer gewonnen) om dan epo te gaan nemen en je hele carrière in vraag te gaan stellen...
-
- Forum-lid
tomko1001 schreef:Jongens stop eens met speculeren dat iemand epo neemt. Armstrong is nog nooit betrapt geweest dus heeft hij een "blanco epo blad". Jullie zitten te zeggen als Armstrong wint heeft hij epo gepakt. Met een andere renner kun je toch net hetzelfde voor hebben.
In de tijd dat Lance de tour 7x won zaten alle favoriete rijders aan de epo. Denk jij dat Lance van deze mannen won (vaak met 2 vingers in de neus) op een bruine boterham?
In de tijd dat Lance de tour 7x won zaten alle favoriete rijders aan de epo. Denk jij dat Lance van deze mannen won (vaak met 2 vingers in de neus) op een bruine boterham?
[/quote]
Nou ja, toch raar dat al die favoriete rijders gepakt zijn en armstrong niet. En als je gelijk hebt: dat hij met gelijke wapens 7x de tour wint zou knap zijn, dat hij schoon gewonnen zou hebben is dan extreem knap.
[/quote]
Nou ja, toch raar dat al die favoriete rijders gepakt zijn en armstrong niet. En als je gelijk hebt: dat hij met gelijke wapens 7x de tour wint zou knap zijn, dat hij schoon gewonnen zou hebben is dan extreem knap.
Ik ben geen armstrong fan maar hij is wel duidelijk bezig met een doel en rijd zeer alert en scherp. Daarom zal Menchov de tour niet winnen, hij zit altijd verkeerd en let gewoon niet op anders verspeel je niet zoveel tijd in week 1.
Armstrong heeft deze focus wel en is altijd alert en zit gewoon op de juiste plek. Dat zijn al 3 tot 5 minuten gewonnen en daarvoor moet je hard koersen in de bergen om ze te pakken.
Armstrong heeft deze focus wel en is altijd alert en zit gewoon op de juiste plek. Dat zijn al 3 tot 5 minuten gewonnen en daarvoor moet je hard koersen in de bergen om ze te pakken.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Het is niet speculeren, want het lab van Chatenay-Malaubry heeft wel degelijk aangetoond dat er EPO in de urine van Armstrong zat in stalen van '99, toen Armstrong zijn eerste Tour won.
Desondanks (of beter gezegd, los daarvan, want ik wil het er eigenlijk niet eens over hebben) is het bijzonder knap wat hij nu doet (en toen deed). Af en toe vraag ik me af of de enige wielrenners met een mooie carriere diegenen zijn die op tijd zijn gestopt net voor ze mogelijk zouden zijn gepakt: Indurain, Tafi, Jalabert, Bartoli,... Armstrong doet dat niet, en dat vraagt al een hoop moed omdat hij sowieso veel wind vangt en snel verdacht wordt.
Morgen weten we meer in Arcalis
Desondanks (of beter gezegd, los daarvan, want ik wil het er eigenlijk niet eens over hebben) is het bijzonder knap wat hij nu doet (en toen deed). Af en toe vraag ik me af of de enige wielrenners met een mooie carriere diegenen zijn die op tijd zijn gestopt net voor ze mogelijk zouden zijn gepakt: Indurain, Tafi, Jalabert, Bartoli,... Armstrong doet dat niet, en dat vraagt al een hoop moed omdat hij sowieso veel wind vangt en snel verdacht wordt.
Morgen weten we meer in Arcalis
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
peter30 schreef:Ik ben geen armstrong fan maar hij is wel duidelijk bezig met een doel en rijd zeer alert en scherp. Daarom zal Menchov de tour niet winnen, hij zit altijd verkeerd en let gewoon niet op anders verspeel je niet zoveel tijd in week 1.
Helemaal mee eens, alleen valt het me wel op dat hij als bv. het astana treintje stevig versnelt hij vaak wel een geforceerde grimas op 'z'n gezicht heeft alsof hij echt veel moet geven. Volgens mij houd contador die veel relaxter oogt zich nog in en zal hij zich in het verder verloop van de tour alsnog ontwikkelen tot de echte leider van de astana-formatie.
Daniel1975 schreef:Omdat het er bij mij niet in kan dat iemand 7x de tour wint, 3 jaar niet koerst en er dan vervolgens niemand is die hem het vuur aan de schenen kan leggen. Dan zijn de andere coureurs toch allemaal mietjes?
Of Armstrong is gewoon hors categorie En een opsteker voor het wielrennen an sich, aangezien de kans klein is dat Armstrong nu doping gebruikt. Maar laten we niet te veel op de zaken vooruit lopen, er is nog geen berg geweest. Armstrong rijdt attent maar hij is geen superman. Ik denk dat hij best kwetsbaar zal zijn in de bergen, op karakter regelmatig kan aanklampen maar niet overal en bij iedereen. En dat dus ook iemand anders de Tour zal winnen.
"Armstrong keek ook vooruit naar vrijdag. hij verklaarde in de bergetappe van Barcelona naar Andorra Arcalis niet te reageren als ploeggenoot Alberto Contador aanvalt. Tussen Armstrong en de Spanjaard zou een animositeit bestaan over de positie van kopman"
http://www.nu.nl/sport/2039003/armstron ... ntree.html
http://www.nu.nl/sport/2039003/armstron ... ntree.html
de zwarten schreef:Het is niet speculeren, want het lab van Chatenay-Malaubry heeft wel degelijk aangetoond dat er EPO in de urine van Armstrong zat in stalen van '99, toen Armstrong zijn eerste Tour won.
Was het niet zo dat epo toen nog niet op de dopinglijst stond? En hij dus niks tegen de regels in deed? Indien dit niet het geval is, waarom is zijn trui voor dat jaar dan nooit afgepakt?