Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
demonsternaar
- Forum-lid
demonsternaar
09 mei 2009 21:00
volgens mij zit er cocaïne aan die steen, hij zit er met zijn neus helemaal in. :/
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
casran
- Forum-lid HC
casran
09 mei 2009 21:10
Om een of andere reden ben ik nooit fan geweest van deze renner... ik heb hem ook nooit een zegen voor de Vlaamse wielersport gevonden. Blijkt andermaal waarom (er zijn zo nog wel redenen).
Nu, herkansing voor de rechtbank die zich er opnieuw over mag buigen. Hun vorig vonnis was, zeker naar motivering, schandalig. Boonen kreeg toen immers opschorting van straf en de rechtbank motiveerde dit met de vaststelling dat Boonen reeds via feitelijke en andere instanties (oa. niet-deelname aan de Tour) gevolgen had moeten dragen van het voorval. Hallucinant, vond ik dat. Nu moet je als "gewone man" eens een strafrechtelijke uitspraak te horen krijgen: denk je dat de rechtbank dan ook rekening houdt met het feit dat bv. je werkgever je aan de deur zette voor het feit waarvoor je terecht staat? In plaats van Boonens gemekker (dat van z'n advocaat) dat de rechtbank hem onterecht in een voorbeeldrol wou dwingen, kreeg hij een vonnis met een voorrecht dat ik nog nooit eerder hoorde!!
-
sepp
- Forum-lid
sepp
09 mei 2009 21:30
wat kunnen ze doen? geld boete dat is al
als ze hem in de gevangenis moeten steken voor wat coke
dan zijn de zullen die snel te klein zijn heel het uitgaans wereldje zit erbena aan
geld boete en ontweningskuur is meer dan genoeg
avia cyclingteam
-
maurice
- Forum-lid
maurice
09 mei 2009 21:40
Nee hoor, er mag nog wat bij: langdurig schorsen!. En die ploeg eens binnenstebuiten keren...
Niets is wat het lijkt..
-
waterman
- Forum-lid
waterman
09 mei 2009 22:04
-Divo- schreef:Waterman schreef:coke pept wel degelijk op, ik was eens op een feestje aangeschoten van alcohol en had
van een collega uit nieuwsgierigheid (daar begint het meestal mee) een heel klein beetje
gesnoven. 10 min. later voelde ik mij stoknuchter en fit. Het verhoogt tijdelijk je sexdrive
voelde mij sterk, althans bij mij was het zo.
Ik vond het niet voor herhaling vatbaar, en heb het bij die ene keer gelaten.
Als topsporter sta je in de belangstelling en is dus niet goed voor je imago, en dan dit de tweede
keer riskeren vind ik ook best dom.
Grappig . . . een keertje zelf proberen vind je niet dom?
Ik ben geen betaald topsporter, sta niet in de publieke belangstelling, media enz. die zijn baan kan riskeren daardoor.
Daar gaat het om
-
ericpeters
- Forum-lid HC
ericpeters
09 mei 2009 22:14
Als hij maar niet om dezelfde reden aan de Coke is begonnen als Pantani. (In het boek de Dood van Marco Pantani staat dat Pantini zodanig gewend was aan het nemen van Doping, ook stimulerende middelen, dat hij het gebuik van Coke buiten het sporten ook als normaal ervaarde)
-
casran
- Forum-lid HC
casran
09 mei 2009 22:15
Waterman schreef:Ik ben geen betaald topsporter, sta niet in de publieke belangstelling, media enz. die zijn baan kan riskeren daardoor.
Daar gaat het om
In die zin is jouw situatie idd anders, en ik meen dat je zelf inzag dat het niet slim was. Hoe dan ook moedig en interessant om je ervaring te delen met ons... zo weet ik ook wat dat geeft, want 'k ga daar nooit zelf mee experimenteren.
-
gerardo
- Forum-lid
-
Contact
gerardo
09 mei 2009 23:21
Alleen de titel van deze topic vind ik al zielig! Deze jongen heeft gewoon een sociaal probleem en moet geholpen worden. En hij moet loskomen van zijn zogenaamde stapvrienden> Tom Boonen blijft voor mij gewoon een klasbak van een renner. Ik zou willen dat wij zo'n topper in Nederland hadden.
En ja, hij heeft menselijke trekjes. Hebben dat allemaal niet?
Natuurlijk is het onbegrijpelijk als je zo goed kan fietsen en zoveel succes hebt. En het is A-sociaal naar je familiet, ploegmaten en werkgever.
Tom moet snel hulp hebben en ik hoop dat hij deze topic niet hoeft te lezen!
Gerardo
-
geert-jan
- Forum-lid
geert-jan
09 mei 2009 23:32
Het klinkt niet alsof hij het als stimulerend middel heeft gebruikt en als hij dat kan bewijzen dat vind ik niet dat hij daarvoor veroordeeld kan worden.
Wel is het natuurlijk zo dat het gebruik van harddrugs hardstikke dom is en ook illegaal. Hij moet dus gewoon een straf krijgen voor het gebruik van cocaine als gewoon mens. Dat andere ook gebruiken en geen straf krijgen is natuurlijk geen argument. Die mensen moeten natuurlijk ook worden aangepakt.
-
maurice
- Forum-lid
maurice
10 mei 2009 00:01
Gerardo schreef:Alleen de titel van deze topic vind ik al zielig! Deze jongen heeft gewoon een sociaal probleem en moet geholpen worden. En hij moet loskomen van zijn zogenaamde stapvrienden> Tom Boonen blijft voor mij gewoon een klasbak van een renner. Ik zou willen dat wij zo'n topper in Nederland hadden.
En ja, hij heeft menselijke trekjes. Hebben dat allemaal niet?
Natuurlijk is het onbegrijpelijk als je zo goed kan fietsen en zoveel succes hebt. En het is A-sociaal naar je familiet, ploegmaten en werkgever.
Tom moet snel hulp hebben en ik hoop dat hij deze topic niet hoeft te lezen!
Jij bent overduidelijk een fan van Tom Boonen!
Ik niet, das ook duidelijk. Neemt niet weg dat ik het voor de mens Boonen erg triest vind maar voor de sportman Boonen juist het tegenovergestelde.
Er wordt sinds de vorige affaire enorm op hem gelet. Hij is er toen met een waarschuwing afgekomen en wist ook dat wanneer hij weer gepakt zou worden, dat hij er dan niet zo gemakkelijk mee af zou komen. Kortom eigen schuld, dikke buld!
Niets is wat het lijkt..
-
rogi
- Forum-lid
rogi
10 mei 2009 00:02
Triest.
En natuurlijk moeten mensen die zoveel in de publiciteit staan op zoiets veroordeeld worden, ze hebben immers een voorbeeldfunctie.